ΕΝ ΑΡΧΗ… ΤΟ ΠΗΛΙΟ!!!

Τόπος συνάντησης: Το γνωστό γραφικό σπίτι του Πηλίου

Η ιδέα : Το φαράγγι

Στόχος : Διάσχιση

Σκοπός : Pre Scout

Διάρκεια : 48 ώρες

Οχήματα : Pajeraki, Cherokee, Rubicon

Βαθμός δυσκολίας : Άγνωστος…

Επιτέλους τα πρώτα δείγματα του Φθινοπώρου έκαναν την παρουσία τους και η ομάδα ξανά-αντάμωσε στο βουνό, με σκοπό να κάνει μια αναγνωριστική προσέγγιση στο φαράγγι που είχαμε βρει, λίγο πριν την αναχώρησή μας από το Πήλιο πέρυσι.

Το σχέδιο ήταν απλό… λίγα αυτοκίνητα και πολλά χέρια.

Παρόλα αυτά, η πρώτη αναπροσαρμογή του σχεδίου γίνεται πολύ νωρίς, όταν το Pajeraki του Ανδρέα κατέφθασε «λαβωμένο» από σταυρό στον πίσω άξονα !

Το δάσος με την πυκνή βλάστηση, οι πολλοί κορμοί και τα περισσότερα κλαδιά, το απίστευτα χοντρό και γλιστερό στρώμα με τα φθινοπωρινά φύλλα και οι καλά κρυμμένοι βράχοι κάτω από αυτά κάνουν έκδηλη την παρουσία τους νωρίς ενώ οι μεγάλες κλίσεις έρχονται και συμπληρώσουν το παρθένο και αφιλόξενο (για οχήματα) τοπίο ευθύς εξ αρχής.

Το πολύ καλά εξοπλισμένο Rubicon του Γιάννη και το γνωστό Ντινάμαξο μπαίνουν στο πεδίο με αργά και προσεκτικά «βήματα».

Η διάσχιση έχει μόλις ξεκινήσει.

Από νωρίς όλοι είμαστε σε επιφυλακή για κινδύνους που περίμεναν να προβληματίσουν αλλά σταθερά συνεχίζουμε μέχρι που το δάσος αποφάσισε να μας δώσει το πρώτο πολύ καλά κρυμμένο και παραπλανητικό εμπόδιο του.

Οι προσπάθειες πολλές, επίπονες και πολύωρες από όλους για την υπερπήδηση του και το Rubicon τα καταφέρνει αν και ο εργάτης του παρουσιάζει κάποια δείγματα που δεν ήταν ενθαρυντικά για το είδος του τερραίν και το βαθμό δυσκολίας που είχαμε συναντήσει.

Δεύτερο έρχεται το Cherokee και πάνω στο πιο κρίσιμο σημείο ο Ti του Ντίνου αποφασίζει ότι δεν θέλει να συμμετάσχει άλλο σε αυτή τη δραστηριότητα και «μαζεύεται στο καβούκι του» χωρίς να κάνει ούτε βίρα ούτε μάινα και ο Ντίνος βρίσκεται κρεμασμένος σε μια ανηφόρα μεγάλης κλίσης.

Τρομερή ένταση… και ο Ντινός με μισό-σκυμμένο κεφάλι έξω από το παράθυρο μας λεει το ΤΥΡΙΛΟ-ανέκδοτο!!!

Η ομάδα αποφασίζει να αποχωρήσει απο το φαράγγι και η έξοδος από αυτό μας βρίσκει με το γλυκό σούρουπο !!!

Ήταν η ώρα να συναντηθούμε με το «φιλαράκι»…!!!


Επίσης θέλω να καλώς ορίσω τους νέους δοκίμους, Γιάννη και Βαγγέλη στην ομάδα και να τους ευχηθώ η πορεία τους να είναι γεμάτη εμπειρίες και εικόνες.

Το σίγουρο είναι οτι θα είναι μια πορεία στα βαθειά…


Εύχομαι η ομάδα αυτή να είναι η απαρχή της πραγμάτωσης των ανησυχιών σας!!!


19 Comments to “ΕΝ ΑΡΧΗ… ΤΟ ΠΗΛΙΟ!!!”:
  1. Παναγιώτης says:

    Τιρελοί είσαστε;

    Υ.Γ. Η φωτό με τον ιμάντα σε πρώτο πλάνο γ@μ@ει…

  2. Dinos says:

    ΜΠΡΟΣ WARN ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ!
    Μεγαλεπίβολο το πλάνο του Mike, αλλά ήθελε 2 μέρες και 2 teras.
    Η τοποθεσία μαγευτική αυτή την εποχή (και για πεζοπορεία).
    Κατα τ’ άλλα περάσαμε gamata.
    Καλωσορίζω και γω με τη σειρά μου τους Γιάννη και Βαγγέλη στη παρέα που μαζί με Αντρέα… (καταλάβατε τι έχει να γίνει!!!)
    Στη CHRYSLER JEEP του Βόλου γνώρισα το Βασίλη, ο οποίος μας ξέρει. Τον ευχαριστώ που με βοήθησε να βρω το τζάμι της πίσω πόρτας (έ.. έσπασε!)
    Μπράβο Ελεάνα για τις φωτό!

  3. Παναγιώτης says:

    Γιάννη – Βαγγέλη καλωσήρθατε…

  4. Παναγιώτης says:

    Περιγραφή και φωτό από τη δύσκολη διαδρομή της Κυριακής έχουμε;

  5. Γιάννης says:

    Αρχικά θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Nomad για τις ευχές και για την υποδοχή στην ομάδα σας! Είμαι βέβαιος ότι η ομάδα αυτή είναι ιδανικό πεδίο για την εκδήλωση των εκτός δρόμου (και οχι μόνο) ανησυχιών και εύχομαι το όφελος από τη συμμετοχή μας σ’ αυτή ως δόκιμα μέλη να είναι αμφίδρομο.
    Και τώρα για να σοβαρευτούμε και λίγο, θέλω να ομολογήσω ότι το μόνο που με προβληματίζει έντονα είναι ο “νονός” μας. Μπορούμε να υποβάλουμε κάποια αίτηση αλλαγής νονού;
    Όσο για την εκδρομή, εκείνο που θα μου μείνει περισσότερο είναι η απίστευτη βλάστηση και το πραγματικά μαγευτικό σκηνικό του φαραγγιού, το οποίο νομίζω πως μας νίκησε κατά κράτος, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές μας…

  6. Νίκος says:

    Μάλλον συμφωνούμε όλοι ότι περάσαμε πολύ ωραία στο Πήλιο. Σχετικά με τα νέα δόκιμα μέλη, είσαστε βέβαιοι? Δεν ανησυχώ για τα νέα μέλη καθεαυτό, αλλά για τις επιρροές που θα δεχτούν από τη στενή εποπτεία και συνύπαρξη με τον ψυχοπαθή, προσβλητικό για την δημόσια αισθητική αλλά και επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία (και ησυχία) νονό τους (και δικό μου κατά μία διαβολική σύμπτωση!).
    Για σκεφτείτε τι βιώματα μπορεί να αποκομίσουν αυτά τα αγνά αποβράσματα της κοινωνίας…
    Καλώς τους δεχτήκαμε λοιπόν!
    Α, να μην το ξεχάσω, Αντρέαααα, αν ξαναχρειαστεί να πέσω κάτω από το σαράβαλο-wannabe jeep-παρτάλι-γκαζοντενεκέ ξεγάνωτο-όχημά σου για να βγάλω τον κεντρικό σου, θα προβώ σε αξίωση αποζημίωσης για ψυχική οδύνη ακόμα και δικαστικά. Άλλωστε τώρα πια η ομάδα, εκτός από μηχανικό αποδεδειγμένης έμπρακτα αξίας και ικανότητας, διαθέτει και χασοδίκη-συμβολαιογράφο, ο οποίος στη διάρκεια της δικηγορικής του σταδιοδρομίας έχει αποφυλακίσει δεκάδες βαποράκια, βιαστές, απατεώνες και έχει στείλει στην ηλεκτρική καρέκλα/κρεμάλα/θάλαμο αερίων/εκτελεστικό απόσπασμα άλλους τόσους αθώους…
    Και μην ξεχάσετε να πάρετε κανέναν κινέζικο εργάτη αυτή τη φορά. Δε λέω, και αυτοί χαλάνε, αλλά τουλάχιστον κοστίζουν το 1/4 σε χρήματα! 2 στα 2 ο Ti… Αλλά όταν δουλεύει είναι γρήγορος, να τα λέμε όλα…
    Ντινάρα Θεέ, ζητάω αυτή τη στιγμή δημιουργία database μέσα στο site των Nomads με τίτλο “Τα εκδρομικά ανέκδοτα του Ντίνου”! Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε κείμενο, αλλά σε βίντεο με το Ντίνο να “απαγγέλλει” όπως μόνο αυτός μπορεί!
    Φιλαράκι, Βίκυ, Ντινάρα, Mike, Παναγιώτη, Τοχωτόχω, Ελεάνα, Εύη, Θοδωρή, Πάκη, Μάκη, σας ευχαριστώ για την παρέα και για άλλο ένα πολύ ωραίο ΠουΣουΚού! Και σ’ άλλα τέτοια!

  7. Musashi says:

    Να πω και εγώ “καλώς ήλθατε” στα παιδιά. Οι φωτογραφίες καταπληκτικές! (Ποιος τις έβγαλε;) Ο Τόχωτοχω ξεκίνησε την περιγραφή στο post σαν σε manual της SAS αλλά μετά το διόρθωσε. Λέει ο Τόχωτόχω 3 αυτοκίνητα και εγώ βλέπω τα εξής δύο, Τσερόκι και Rubicon. Το Pajeraki πού είναι; πού είναι το αγωνιστικό μας οέο!

    Μην είναι στο γκαράζ και ξαποσταίνει;
    μη σκαρφαλώνει σ’άλλα βουνά πιο άγρια σιμά του Κατσαντώνη;
    μη των κλεφτών κλεφτόπουλο και στις κορφές πηδάει; ;
    ή μήπως βόλι Τούρκικο το λάβωσε στα σκέλια;

    γιατί του Ανδρέα μας ξανά,
    η τύχη παίζει δόλια;
    κι ο κεντρικός να λαβωθεί,
    στα ξένα περιβόλια;

    Το επιχείρημα αυτό
    απλά χρειαζόταν περισσότερα χέρια. Ήθελε 20 άτομα για κάθε αυτοκίνητο εκτός του οδηγού και 1 gru.

  8. Mike Miskis says:

    Από που ν’αρχίσω? Τρελό ποιήμα Μουρατίδη. Μη χτυπάτε άλλο τον Ανδρέα, θα πάθει ψυχολογικό…

    Γιάννη, Βαγγέλη, καλωσήλθατε. Εύχομαι αρχικά “καλό ταξίδι” μέχρι την ένταξη σαν μόνιμα μέλη, σε ένα-δύο χρόνια, και πολύ μακρινά ταξίδια σε όλα τα επόμενα χρόνια. Τα υπόλοιπα από κοντά, είναι καλύτερα. Δυστυχώς το αίτημα για αλλαγή νονού δεν μπορώ να το δεχτώ, όπως καταλαβαίνετε.

    Ντινάρα, θεϊκό ανέκδοτο είπες, κρεμασμένος από χαλασμένο εργάτη. Τα ρέστα μου!!

    Το φαράγγι ήταν πραγματικά extreme. Τα δύο οχήματα ήταν κορυφαία, έχοντας πάνω τους εξέλιξη, κόστος και μελέτη, όση συνήθως δίνουμε όταν χτίζουμε σπίτι. Οι οδηγοί τους έμπειροι, τα εργατικά χέρια πολλά και δυνατά. Όμως αυτό ήταν ειδική για trophy με χρόνο τέλεσης 12 ώρες και βάλε!! Μπράβο σε όλους που το XJ και το TJ βγήκαν χωρίς ζημιές, όμως το μέρος δεν κάνει για δραστηριότητα, τα λιγότερο ικανά οχήματα δεν πρόκειται να βγουν από εκεί μέσα. Το είχα υποτιμήσει σαν δυσκολία.

    Ιάκωβε, πάρα πολύ ωραίο post φωτογραφικά και κειμενικά. Ελεάνα, οι φωτό σου είναι φανταστικές!!

    Καλό χειμώνα σε όλους. Οι υπαρχηγοί της ομάδας κανονίστε δραστηριότητα, γιατί εγώ έχω μπλέξει με τις μούσες και τις μουσίτσες και θα αργήσω λίγο.

  9. Q says:

    Το Πήλιο είναι πανέμορφο όλες τις εποχές του χρόνου. Αλλά από ότι φαίνεται θέλει να κρατήσει τα μυστικά του σφραγισμένα.
    Γιάννη και Βαγγέλη καλώς ήλθατε στην ομάδα.

    Νομίζω ότι πρέπει να επανεξετάσουμε το θέμα με τους WARN. Μετά τις (συχνές) αλλαγές σε ρελαί, πρέπει να δούμε και τη στεγανότητά τους. Εγώ δεν έχω ακόμη ξαναδοκιμάσει τον εργάτη μετά το φαράγγι. Το ΣΚ θα πάω να κάνω μια δοκιμή. Μάλλον χρειάζονται συχνότερο έλεγχο και συντήρηση, ειδικά μετά από καταπόνηση. Το πρόβλημα είναι ότι δύσκολα λύνουν και δύσκολα ρυθμίζεται το φρένο μετά το λύσιμο (ειδικά στους ti).

    Ερ. Τι είναι το “gru”???

  10. dimitris says:

    Γιάννη – Βαγγέλη καλώς ήρθατε στην ομάδα .
    Τα αποτελέσματα της επιλογής νονου δέιτε τα πάνω μου .
    Ημουν το πρώτο βαφτιστηρι του Αντρέα . Πλήρης αποσυνθεση . Χάλι μαύρο .
    Για το φαράγγι δεν έχω να πώ τίποτα άλλο παρα μονο ~@#)$(*)!@(#*$~!@#)(*.
    Μακάρι στην επόμενη να είναι έτοιμο το TJ γιατι έχω παθει στέρηση .
    Μπράβο για τις φωτογραφίες .
    Μήπως το gru είναι guru του 4χ4;Γιατι τέτοιον είχατε το νονό μας .
    Μαικ ωραίο μπλέξιμο , με το καλό το ξεμπλέξιμο για να αρχίσεις το πλέξιμο .
    Καλό χειμώνα σε όλους .

  11. Παναγιώτης says:

    Δημήτρη έχω σπίτι ένα ladder δικό σου. Έχει καταπιεί κάτι “βιταμίνες” που του έδωσε ο Musashi και είναι έτοιμο ν’ αντέξει 5 τόνους…

  12. Dinos says:

    Ανοίχτηκε το μοτέρ του Warn στο Βόλο και μια επαφή είχε λιώσει. Τα ρελαί δεν είχαν πάθει ποτέ(!) τίποτα.

  13. Q says:

    Ντίνο, νόμιζα ότι είχες κάποιο θεματάκι πριν το φαράγγι και είχες αλλάξει ρελαί. Anyway, το ότι έλιωσε η επαφή, μπορεί να οφείλεται σε μειωμένη αγωγιμότητα λόγω οξείδωσης, που προέκυψε από εισχώρηση υγρασίας στο φαράγγι…

  14. Mike Miskis says:

    Οι εργάτες θέλουν συντήρηση. Πρέπει μια φορά το χρόνο τουλάχιστον να ανοίγονται, να αλλάζουμε τυχόν σκουριασμένους ακροδέκτες και να τους λιπαίνουμε. Οι Warn φυσικά δεν αποτελούν εξαίρεση. Επίσης, το “ανάποδο φρένο” που χρησιμοποιούμε συνέχεια μάλλον τους ξεσκίζει.

    Ντίνο, που είναι η φωτό “νονός και βαφτιστήρια” που μου΄λεγες?

  15. Dinos says:

    Mike, λόγω του πατέρα δεν έχω χρόνο. Θα γίνει αργότερα…
    Ιάκωβε, περιμένω το photoCD.

  16. Ανδρέας says:

    Εγω τι να γραψω?Τοσα καλα λογια που γραφουν για εμενα τα μονο που ξερω ειναι οτι ατενιζω το μελλον με αισιοδοξια με αλλο αερα.Τοσα μα τοσα καλα λογια για εμενα?Χριστε μου δεν μπορω να αντεξω τετοια ευτυχια!!!!Απλα θα ηθελα να να σταματησετε να με εκθειαζετε ετσι γιατι ο καυμενουλης ο Φελπς θα δει τον πηχη τοσο πολυ ψηλα που θα παραιτηθει απο τον στοχο του και αυτο δεν θα το ηθελα με τιποτε.Καλως ηρθατε καινουργια και τρισαθλια αποβρασματα στην παρεα μας,αλλα μη γλειφετε τοσο πολυ το νονο σας,αλλωστε και εγω σας αγαπαω.

  17. Βαγγέλης says:

    Αν και καθυστερημένα λόγω απουσίας μου εκτός Αθήνας, σας ευχαριστώ πολύ για την ένταξή μου στην ομάδα σας, για την οποία η εκτίμησή μου είναι δεδομένη.
    Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στο μέγιστο στις δραστηριότητες της ομάδας, όποιες κι αν είναι αυτές!
    Χαίρομαι επίσης ιδιαίτερα για το νονό μου, γιατί δεν είναι πολλοί αυτοί που έχουν νονό οδηγό αγώνων Trophy!

  18. Mike Miskis says:

    Όπως θα δείτε στη πορεία, το εύκολο μέρος είναι να γίνει κανείς δόκιμο μέλος. Το να γίνει μόνιμο μέλος είναι το θέμα. Δεν ανησυχώ βέβαια, με τέτοιο νονό η επιτυχία είναι δεδομένη!

  19. dimitris says:

    Πάντως η πρώτη του προσπάθεια εΙχε πληρη αποτυχία .
    Πάνο έχω και εγώ άλλο ένα ladder τούμπανο .Θα τα χρειαστώ για να
    φορτώσω το tj στο ”ζώο”.

You must be logged in to post a comment.