Super Swamper SSR

SSR Series

The SSR Series of Super Swamper Radial/TSL tires is the next generation of light truck radial tires. This series has many of the OEM sizes for Sport Utility Vehicles and 4 Wheel Drive light trucks who do not want to modify their vehicles but still need the performance of Super Swampers. The design incorporates a slightly tighter tread pattern, siping for wet pavement traction and icy conditions, greater sidewall protection with traction features and is quieter running.

Prod. Code

Size

Weight

Ply Rating

Sidewall
Ply

Skid Depth

Tread Width

O.D.

C.S.

Rev Per Mile

Rim

Max Infla.

SSR-31R

LT265/70R16

66

8

2

21/32

9.0

31.5

10.7

718

16×7-8

65

 

SSR-38R

LT285/75R16

73

8

2

21/32

9.4

33.9

11.4

654

16×8

65

 

SSR-35R

LT305/70R16

81

8

2

21/32

10.4

33.9

12.4

654

16×8-10

50

 

SSR-70R

LT265/70R17

68

10

2

21/32

9.0

32.5

10.7

692

17×7-9

50

 

SSR-15R

32×11.50R17LT

66

10

2

21/32

10.0

32.6

11.2

689

17X8-10

80

 

SSR-85R

33×12.50R17LT

72

10

2

21/32

10.6

33.4

11.9

668

17×8.5-11

65

 

SSR-42R

35×10.50R17LT

73

10

2

21/32

9.0

35.3

11.6

617

17×7-9

80

 

SSR-60R

35×12.50R17LT

85

10

2

21/32

10.6

35.3

12.3

617

17×8.5-11

65

 

SSR-46R

37×12.50R17LT

90

10

2

21/32

10.6

36.9

13.0

574

17×10

65

 

SSR-68R

38×15.50R17LT

104

10

2

21/32

13.1

38.2

14.5

539

17×10-12

65

 

SSR-75R

35×12.50R18LT

83

8

2

21/32

10.6

35.2

12.0

619

18×8.5-10

50

 

SSSR-48R

37×12.50R20LT

80

10

3

22/32

9.96

36.6

12.81

582

20×10

65

 

SSR-84R

38×15.50R20LT

101

8

2

21/32

13.10

38.2

13.70

539

20×10-12

50

 

9 Comments to “Super Swamper SSR”:
  1. Musashi says:

    Διαλλιέχτε….

  2. SSR-38 LT285/75R16 73 8 2 21/32 9.4 33.9 11.4 654 16×8 65

  3. dimitris says:

    SSR-38R LT285/75R16 73 8 2 21/32 9.4 33.9 11.4 654 16×8 65

  4. vlassis says:

    Αφηστε με να διαλιεξω κεγω
    SSR-42R 35×10.50R17LT 17×7-9

  5. Mike Miskis says:

    Ο ένας θέλει να βάλει 34άρια SSR στο G, ο άλλος στο 4λιτρο το τούμπανο, ο άλλος δεν θεωρεί το LC120 “”αξιοπρεπές”” για τις δραστηριότητες, και ο ψηλός θέλει να του βάλει 35άρια…

    Θα τα πάρω στο κρανίο…

  6. vlassis says:

    Μαγια νατο κανω αξιοπρεπες το λεω γω.

  7. vlassis says:

    Η να το σκεφτω καλυτερα για κατι πιο μινγκρο.

    LTB 34×10.5×17 Ντι λετε????

  8. dimitris says:

    Με 16άρες ζάντες τι άλλο να βάλω ρε Μαικ;
    Θεωρητικώς μιλάμε γιατί για να τα βάλω εγώ θα πρέπει
    να φτιάξω και τον μπροστινο άξονα .Τα 265/70/16 είναι μικρότερα
    απο αυτά που έχω.

  9. Mike Miskis says:

    Μήτσο, σοβαρά τώρα:
    Όσο “προχωράς” σε βελτιώσεις, και ιδίως σε μπροστινό locker και λάστιχα πάνω από το “όριο” του 33 BF-Mud Terrain, τόσο πλησιάζεις (χτύπα ξύλο) σε επικίνδυνες ισσοροπίες για τον οδηγό. Πίστεψε με, η ψυχολογία σου αλλάζει τελείως. Αλλά και το ίδιο το αμάξι πλέον θα έχει τόσο grip, που δεν θα σε σταματήσει πριν το ατύχημα ή πριν το σπάσιμο.

    Για το σπάσιμο ουδέν σχόλιο, αλλά το ατύχημα… δεν θα ήθελα να συμβεί στην ομάδα με τίποτα. Η μόνη ασφάλεια είναι η προπόνηση, αλλά σ’αυτό το θέμα είμαστε πίσω…

    Το “όριο” του μπροστινού locker το έχουμε ξεπεράσει εδώ και καιρό, τόσο, που τα οχήματα που δεν το διαθέτουν (όπως του Βλάσση ή το δικό μου TJ) να θεωρούνται ασφάλτινα!!. Από την άλλη βέβαια, όλες μας οι ζημιές τελευταία οφείλονται σ’αυτό… Θεωρώ ότι το 33 BF είναι μια καλή “μπάρα ασφαλείας” για τις δραστηριότητες.

    Το σημαντικότερο: οι δραστηριότητες δεν είναι αγώνες, η ομαδική δουλειά μέσα στη φύση και η άνεση χρόνου μπορούν να μας προσφέρουν μεγάλη ασφάλεια γιατί το ζητούμενο δεν είναι να περάσεις “αέρα”, να κάνεις χρόνο.

    Καλύτερα να είμαστε όσο πιο ασφαλείς γίνεται, μιας και αυτό που κάνουμε είναι εξ ορισμού επικίνδυνο. Σκεφτείτε το και δώστε προτεραιότητα στην προπόνηση, είναι η μεγαλύτερη ασφάλεια.

You must be logged in to post a comment.