BF Goodrich Mud Terrain KM2

Μετά από πολλά χρόνια επιτυχίας και εξέλιξης του “ΜΤ”, ήρθε απ’ότι φαίνεται ο καιρός για τον διάδοχο του.

Εμπνευσμένο από το BF Crawler, το Mud Terrain KM2 έχει εντελώς διαφορετικό πέλμα από το κλασσικό ΜΤ. Ο κατασκευαστής του ισχυρίζεται ότι είναι πολύ καλύτερο, σε όλα τα εδάφη, και πιο ανθεκτικό στα κοψίματα. Μόνο η χρήση θα δείξει αν αυτό ισχύει. Το πέλμα του πάντως, αν και πανέμορφο, δείχνει ότι η εταιρεία στόχευσε περισσότερο σε ένα ελαστικό “γενικής χρήσης εκτός δρόμου” παρά στην βελτίωση της απόδοσης ειδικά στη λάσπη.

Αυτό που έκανε το κλασσικό ΜΤ τόσο πετυχημένο δεν ήταν η απόδοση στη λάσπη (τομέας στον οποίο ήταν καλό, αλλά σε καμμία περίπτωση κορυφαίο με τα σημερινά δεδομένα) αλλά η συνολική του πολύ καλή απόδοση. Το νέο ΚΜ2 δείχνει να απευθύνεται αντίστοιχα σε χρήστες που θέλουν καλή απόδοση εκτός δρόμου, αντοχή, αλλά και δυνατότητα για πολιτισμένη κίνηση στην άσφαλτο, όχι σε καθαρά extreme χρήση. Πολύ φυσιολογική επιλογή για τον κατασκευαστή. Ας ελπίσουμε ότι, στην πράξη, θα ισχύουν όσα ισχυρίζεται.

Το νέο ΚΜ2 θα βγει αυτές τις μέρες στην αγορά σε τέσσερα μεγάλα μεγέθη, από 33 ίντσες. Προς το παρόν η παραγωγή του κλασσικού ΜΤ (ΚΜ1) θα συνεχιστεί, τουλάχιστον μέχρι το ΚΜ2 να είναι διαθέσιμο σε όλα τα μεγέθη, από 29 ίντσες και πάνω. Δεν ξέρω αν έχει έρθει στην Ελλάδα, ή πότε θα έρθει.

Mike Miskis


19 Comments to “BF Goodrich Mud Terrain KM2”:
  1. Mike μήπως ξέρεις ποια ακριβώς μεγέθη θα βγουν άμεσα στην αγορά? Θα με ενδιέφερε να το δοκιμάσω…

  2. Παναγιώτης says:

    George από το USA web site:
    http://www.bfgoodrichtires.com/specs/mud-terrain-t-a-km2/3930.html

  3. Mike Miskis says:

    Q, προς το παρόν το 33άρι βγαίνει μόνο σε ζάντα 17 ιντσών με φάρδος 285. Μην ανησυχείς όμως, σε λίγους μήνες θα υπάρχουν όλα τα μεγέθη.

    Στη θέση σου θα έπαιρνα το ΚΜ1, γιατί μου αρέσει πολύ. Οι επιλογές διάστασης σε 33άρι είναι 255-85-16 ή 285-75-16. Όσο για το ΚΜ2, θα έχουμε πολλές ευκαιρίες να το δοκιμάσουμε στο μέλλον, αν είναι πράγματι καλό…

  4. Νομίζω ότι για το βάρος του G, το 285 είναι καλύτερο πέλμα. Το ΚΜ1 μου αρέσει και εμένα (άλωστε αυτό είχα και στο ΚΙΑ).
    Απλά πιστεύω ότι σαν καινούριο, με τόσα χρόνια εξέλιξης πάνω του, θα είναι καλύτερο.

  5. Musashi says:

    Q, περίμενε να γίνει κανένας άλλος θύμα……..!

  6. Mike Miskis says:

    Q, καλύτερο θα είναι, αλλά σε ποιον τομέα?
    Έτσι κι’αλλιώς σε λίγους μήνες θα έχουμε τις πρώτες δοκιμές…

  7. Παναγιώτης says:

    Βγήκε σε όλες τις διαστάσεις. Τι λέτε να το δοκιμάσω;

  8. Q says:

    Πάνο ήρθε στην Ελλάδα? Εσύ γιατί θέλεις λάστιχα? Φαγώθηκαν?

  9. Παναγιώτης says:

    George πιστεύω ότι τα mud-terrain μου βγάζουν ένα χειμώνα ακόμα. (Musashi τα θες;)
    Αποφάσισα να “κατέβω” στις 32 ίντσες.
    Δεν ξέρω αν έχει έρθει.

  10. Q says:

    Όχι βρε φιλαράκι!!! Είναι step back…..

  11. Παναγιώτης says:

    Yes I know…

  12. Mike Miskis says:

    Aλλά το να βάζει το μπροστινό locker χωρίς να σπάνε οι μπιλιοφόροι σα μπισκότα (που λέει και μια ψυχή) είναι step forward

  13. Παναγιώτης says:

    Έκανα δύο τηλέφωνα και μου είπαν ότι δεν προβλέπεται να έρθουν στην Ευρώπη λόγω προδιαγραφών; Έχετε ιδέα τι παίζει;

  14. Νίκος says:

    Ρε Φιλαράκι, άσε τα λάστιχα στο 33 και βγάλε το μπροστινό locker… Και τέρμα το άγχος! Βάλε και 35άρια!

  15. Νίκος says:

    Πάντως, έχω την αίσθηση ότι το λάστιχο αυτό είναι καθαρή μαρκετιά, λόγω της ηλικίας του ΚΜ1.΄Ηταν ώρα να παρουσιαστεί κάτι καινούργιο (αφού το ΚΜ1 έχει ένα σωρό χρόνια στην καμπούρα του και αφού το έχουν μιμηθεί ένα σωρό άλλοι κατασκευαστές), οπότε τι πιο εύκολο από το να μετονομάσουμε ένα άλλο πέλμα της εταιρείας και να το κάνουμε προσιτό στο ευρύ κοινό (μέσω των διαστάσεων). Σχεδόν τσάμπα θα τους ήρθε… Πιστεύω ότι μπορεί να είναι ακόμα και πιο μάπα από το ΚΜ1. Τουλάχιστον στη λάσπη, όπως το βλέπω εγώ το πέλμα, δε διαθέτει κανένα στοιχείο αυτοκαθαρισμού, αφού τα λούκια στη μία πλευρά, οδηγούν τη λάσπη προς το εσωτερικό του πέλματος, όπου εκεί έχει και μικρό “δόντι” κόντρα στην κύλιση… Έτσι, εντελώς με το μάτι του άσχετου στη θεωρία, αλλά που έχω δει 1-2 λάστιχα στην πράξη.

  16. Παναγιώτης says:

    Νίκο η εμπειρία σου αναμφισβήτητη. Σίγουρα δεν θα έχει μεγάλες διαφορές από το ΚΜ1. Πιστεύω ότι το cruiser μου με την ΟΜΕ, τα 32″ mud-terrain, τα μπλοκέ και τον εργάτη είναι μια χαρά για της δραστηριότητές μας. Με το στήσιμο αυτό και σωστή συντήρηση θα διατηρείται σε “φόρμα” και για τα μακρινά ταξίδια.

  17. Mike Miskis says:

    Νίκο, σίγουρα δεν θα είναι simex στη λάσπη, αλλά δεν νομίζω ότι είναι μαρκετιά. Στο αρχικό μου κείμενο θα διαβάσεις την άποψη μου.

    ΥΓ: Από λάστιχο που μπορεί να ταξιδεύει στην άσφαλτο, μη ζητάτε πρόσφυση εκτός δρόμου άνω του μετρίου. Δεν μπορεί να συγκριθεί με τα λάστιχα που ταξιδεύουν στο τρέϊλερ, ούτε στη χάραξη του πέλματος ούτε στην παραμόρφωση του σκελετού. Το ζητούμενο είναι να έχει γερά πλαϊνά και να είναι μέτριο παντού, εντός και εκτός.

  18. Νίκος says:

    Mike, το ΚΜ1 νομίζω ότι ήταν ήδη ένα πολύ καλό all round λάστιχο. Άρα ποιός ο λόγος για την αντικατάσταση με το ΚΜ2? Και μάλιστα με ένα πέλμα το οποίο υπάρχει ήδη από την ίδια εταιρεία? Εγώ νομίζω ότι καθιέρωσαν το Krawler σαν ένα extreme λάστιχο για πέτρα και βράχο, σε ελάχιστες διαστάσεις και μάλιστα μεγάλες, απλησίαστο δηλ. για κοινούς θνητούς. Έτσι τώρα με το ΚΜ2 έφεραν κοντά στον καθημερινό χρήστη ένα λάστιχο το οποίο ήταν κάτι σαν θρύλος (που όλοι θα ήθελαν να βάλουν κάτι τέτοιο για να ξεχωρίζουν αλλά δεν μπορούσαν). Προσωπικά έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από το ΚΜ1, αλλά νομίζω ότι για τις δικές μας δραστηριότητες (εκδρομικές, όχι αγωνιστικές), συνήθως δεν επαρκεί.

  19. Mike Miskis says:

    Η φράση-κλειδί είναι αυτή που σωστά είπες: “all round”. Δεν μπορεί να έιναι κορυφαίο εκτός, είναι φτιαγμένο για να είναι απλά αποδεκτό, εντός και εκτός.
    Το βασικό πρόβλημα του ΚΜ1 ήταν τα αδύναμα πλαϊνά του. Αν σε αυτό το θέμα το ΚΜ2 είναι καλύτερο από τον σημερινό ανταγωνισμό (Cooper STT, Goodyear MTR, Kumho KL71 κλπ), τότε είναι καλύτερο από το ΚΜ1.

    Τώρα, το αν τα all round ελαστικά κάνουν για τα εκδρομικά-ταξιδιωτικά οχήματα της ομάδας, είναι άλλη κουβέντα, και τι περιμένεις να σου πω, αφού πήγα στη Τρανσυλβανία χειμωνιάτικα με All Terrain?

You must be logged in to post a comment.