Προς γνωση και συμμορφωση

Τα δυο πιο κατω κλιπακια νομιζω μπορουν να μας διδαξουν καποια πραγματα .

http://www.youtube.com/watch?v=jvHCb8VIpA8&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=A5KyVaeeW54

Κατι εξαιρετικα χρησιμο για το τεραιν της Οιτης

http://www.youtube.com/watch?v=WkqZWC0UhM8&mode=related&search=


13 Comments to “Προς γνωση και συμμορφωση”:
  1. Musashi says:

    Για το πρώτο : Αυτό θα πει “quick sign responce”. /¨οταν σουζάρει το αυτοκίνητο που να δει ο οδηγός τι του δείχνεις!!!!!!!!!
    αλλά για δείτε και αυτό
    http://www.youtube.com/watch?v=lL4moQXv_XI

  2. Dinos says:

    Πως βρέθηκε το ΤΕRAS στο site αυτό;;;
    Το πρωί σκεφτόμουν ότι θα έπρεπε να υπάρχει και αυτό το στιγμιότυπο και….
    Τη σκέψη μου διάβασες βρε άτιμο;;;

  3. Musashi says:

    Και αυτό πού το βάζεις;
    http://www.youtube.com/watch?v=tB_zIGeHHek

  4. Παναγιώτης says:

    mich5000 έκανες ζαβολίτσα;

  5. Παναγιώτης says:

    για τα κλιπάκια από τη moab:
    η κυρία εκτέλεσε άψογα και ψύχραιμα. Ασφαλέστερο το FJ λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους και μεγαλύτερου μεταξονίου. (hells gate on hells revenge? τρελή αμερικανιά!!!)

  6. Mike Miskis says:

    Θα με τρελάνετε ‘σεις!!!

    Musashάκο, ωραία μέρα διάλεξες να βάλεις τα κλιπάκια μας…. είμαι που είμαι μεσ’τα κέφια που χάνουμε το Trophy…

    Το Hell’s Revenge είναι κλασσικό κομμάτι.
    Ο… άνετος πάτησε αριστερά σε δεξί camber, οπότε το κεντρόβαρο Jeep έφερε εξάρες.
    Η κοπέλα οδήγησε άριστα και προσέχοντας τον (πολύ καλό) συνοδηγό της, οπότε το νορμάλ FJ πέρασε.

    Προσέξτε πως στην εικόνα “φαίνεται” ότι τη διαφορά την κάνουν τα οχήματα, σε ένα κομμάτι που παίζουν ρόλο μόνο οι άνθρωποι. Οποιοδήποτε 4Χ4 με αυτόματο σαζμάν, ή καλό low range, και χαμηλή πίεση στα λάστιχα περνάει εύκολα.

    Το ζύγισμα του Jeep πάντως σε τέτοιες καταστάσεις σίγουρα ΔΕΝ είναι πλεονέκτημα…

  7. Musashi says:

    Αγαπημένε φίλε πρέπει να είσαι πολύ χαρούμενος που σαν αντάλλαγμα το Trophy παίρνεις την υγεία σου.

  8. Mike Miskis says:

    Καλά, καλά… συμφωνώ είπα.

  9. Mike Miskis says:

    Βλασσάκο, για το σημερινό, τρίτο, κλιπάκι:

    4low: σωστό (προσοχή, όχι 4th low…)
    Firm grip on s/wheel: σωστό
    Follow the ruts: σωστό, όταν υπάρχουν.
    Feet away from pedals: δεν ισχύει πάντα, τα πεντάλ υπάρχουν για κάποιο λόγο.
    Wheels straight ahead: δεν ισχύει πάντα, το τιμόνι υπάρχει επίσης για κάποιο λόγο.
    Accelerate at the bottom: δεν παίζει ρόλο στην κατάβαση.

    Μια τεχνική που μπορεί να είναι η σωστή για κάποια περίπτωση, μπορεί να είναι η χειρότερη για την επόμενη.
    Το κλιπ, προσπαθώντας να ορίσει γενικούς κανόνες, μπερδεύει τον θεατή. Δεν γίνεται να δείξεις όλα τα σενάρια του downhill σε video, είναι απλώς ανέφικτο.

  10. vlassis says:

    Μike γι’αυτο το εβαλα.
    Απο καπου πρεπει να αρχισουμε.

  11. vlassis says:

    http://www.youtube.com/watch?v=vEtARNfbmkE&mode=related&search=

    Mikes την επομενη πιο βαθεια.
    (sorry που διακοπτω την αναμεταδοση του αγωνα αλα δεν μπορουσα να μην το βαλω)

You must be logged in to post a comment.