Iceland newsfeed

Καλησπέρα σε όλους από το Kassel !

Μετά από ένα ταξίδι 32 ωρών με το πλοίο και κάτι παραπάνω από 1.000 χιλιόμετρα σήμερα, επιτέλους φτάσαμε στο Kassel. Όλα καλά με το ταξίδι γενικώς, αν εξαιρέσει κανείς την απίστευτη κίνηση που συναντήσαμε σε όλη τη διαδρομή (Ιταλία – Αυστρία – Γερμανία), καθώς και τη βροχή που φάγαμε με το τουλούμι στη Γερμανία. Ατελείωτα μποτιλιαρίσματα από ατυχήματα, τα οποία σε τόσο καλούς δρόμους είναι να απορείς πως τα καταφέρνουν. Χαιρετισμούς από όλη την παρέα εδώ! Τώρα πάμε να πιούμε καμία μπυρίτσα, νομίζω τη δικαιούμαστε!

9 Comments to “Iceland newsfeed”:
  1. Κωστής says:

Ολα super γενικώς τα πρώτα 1100 χλμ φύγανε αέρα…πίνουμε μπύρα …και συνεχίζουμε για Δανία με τον Πάκη και τα χερούλια του…α και ξέχασα να σας πώ ότι από εδώ και στο εξής ο Πάκης θα είναι πια γνωστός ως Πάκης ο Slow
    Auf Wiedersehen
    Herr Kostas-Frau Nafsika

2. Mike Miskis says:

“…τα πρώτα 1100 χλμ φύγανε αέρα…” -> αυτό θα πει αυτογνωσία!!

Βάλτε φωτό να δούμε, μόλις μπορέσετε…

3. Γιάννης says:

Μόλις είδαμε το πιο υπέροχο ηλιοβασίλεμα στο γραφικό Hirtshals, απ´ όπου το πρωί θα πάρουμε το πλοίο για τον τελικό μας προορισμό. Η βόρεια θάλασσα φαντάζει ολίγον τρομακτική απ´ έξω, ελπίζω από μέσα να είναι καλύτερα… Τα αυτοκίνητα μας έφεραν σούπερ χωρίς το παραμικρό και είμαστε όλοι πανέτοιμοι για την περιπέτεια.

4. Κωστής says:

Να σας πω ότι αυτή τη στιγμή μιλάμε για τον Τιτανικό…αποφασίσαμε ότι ο Πάκης ο Slow θα πάει στον πάτο…η πρώτη αίσθηση του βορρά είναι μαγική!!!

5. Παναγιώτης says:

Μπράβο. Ναι βάλτε φωτογραφίες! Από το ηλιοβασίλεμα! Καλή συνέχεια!

6. Κωστής says:

Για την βελτίωση της αυτογνωσίας τα επόμενα 1100 χλμ θα τα διασχίσουμε πεζή και ξυπόλυτοι στην άσφαλτο…το ταξίδι στον βορρά συνεχίζεται…το MAN όλα τα λεφτά και περιμένουμε πώς και πώς για να βγούμε από το καράβι…ως τα τότε φιλιά σε όλους…

7. Γιάννης says:

Γεια σε όλους! Μετά από τρεις μέρες εκτός, μπήκαμε σήμερα κάτω από στέγη, προς ανακούφιση της Μαριέττας! Ο Φον Στρούπεν της υποσχέθηκε πως την επόμενη φορά που θα ξανακάνει μπάνιο θα είναι στο πλοίο της επιστροφής. Είμαστε τώρα στο βορειοδυτικό τμήμα του νησιού, με τρομερή μουντάδα και μπάνιο υπό βροχή στην υπαίθρια hot tub (με φυσικό ζεστό νερό) του γραφικότατου, πλην όμως “αλμυρότατου” ξενοδοχείου.

Παιδιά, ό,τι και να σας πούμε το μέρος απλώς δεν περιγράφεται. Έχεις την αίσθηση ότι είσαι σε άλλον πλανήτη, ίσως και στον παράδεισο. Ελπίζω να πάρετε μία γεύση από τις φωτογραφίες (βγάζουμε γύρω στις 1.000 τη μέρα χαλαρά), τις οποίες θα έχουμε το χρόνο να ξεδιαλέξουμε στο καράβι της επιστροφής.

Τα αυτοκίνητα δουλεύουν ρολόι και το πρόγραμμα που έχει φτιάξει η Ναυσικά είναι φανταστικό (είμαστε μόνο μισή μέρα πίσω Mike!).

Φιλιά σε όλους!

8. Κωστής says:

Εξιλεωτικό μέρος πραγματικά, κρυστάλινο, με τα ξωτικα του βορρά να χορευουν δίπλα σου , μέσα στα σύννεφα, …
    Είναι πολύ αργά κι ακόμα δεν μπορώ να καταχωρήσω τον καταιγισμό των αισθησεων στο κεφάλι μου …αυριο θα έχει πάλι offroad κοντά στους μεγάλους παγετώνες και μετα πάλι στα δυτικά φιορδ…δεν θα τους αφήσω να κανουν άλλο μπάνιο, μάλλον στο καράβι της επιστροφής …χάνεις χρόνο και η σκουληκομυρμηγκότρυπα δεν σε περιμένει…
    Φιλιά σε όλους φιλαράκια….κι ακόμα πιο πολλά απο την κυρια Helga Φον Στρούπεν
    Υ.Γ περάσαμε κι απο μια συρραγγα του τρόμου την Στρακα Κράου…ο Πάκης είπε ότι το όνομα βγήκε απο τον ήχο της λαμαρίνας…αστα φιλαράκια θα τα πούμε από κοντά

9. Mike Miskis says:

(είμαστε μόνο μισή μέρα πίσω Mike!) -> εννοείς “είμαστε πολύ μπροστά” Γιάννη!

(περάσαμε κι απο μια συρραγγα του τρόμου την Στρακα Κράου…ο Πάκης είπε ότι το όνομα βγήκε απο τον ήχο της λαμαρίνας…αστα φιλαράκια θα τα πούμε από κοντά) -> κάτι που διορθώνεται με λίγη ψιλή αλοιφή?…

Ετοιμάστε ιστορίες για τα χειμωνιάτικα βράδυα, περιμένουμε!!

You must be logged in to post a comment.