It’s a hard world…

disco3.jpg

Ιάκωβε, αυτό θα πει χαρακτήρας: Ακόμα δεν το είδαμε και του έχουμε βγάλει πενήντα ονόματα!!

Σοβαρά τώρα, το Discovery μου αρέσει. Επιπλέον έχει κάποια στοιχεία, όπως ο σχεδιασμός και η γεωμετρία της ανάρτησης και τα πολύ καλά αργά, που με κάνουν να το εκτιμώ. Ψάχνοντας όμως για πραγματικές off road δυνατότητες, και άρα ξεκινώντας το customάρισμα, έχω την αίσθηση ότι ετοιμάζεσαι να μπλέξεις. Δική σου η ευθύνη, δικά σου και τα έξοδα, και συνήθως πρώτα πληρώνεις και μετά μαθαίνεις. Πριν αρχίσεις λοιπόν να μπλέκεις, σκέψου δύο πράγματα:

α. Πόσο καιρό σκοπεύεις να κρατήσεις το Disco
β. Πως το φαντάζεσαι τελειωμένο, τι θέλεις να μπορεί να κάνει.

Δες τις πραγματικές σου προτεραιότητες. Συγκράτησε τον ενθουσιασμό σου και μην προσπαθήσεις να μεταμορφώσεις το Disco σε κάτι που δεν μπορεί να γίνει. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα που θα καταλάβεις λόγω της αγάπης σου προς τα Land Rover, δεν μπορεί ποτέ να γίνει 90άρι Defender. Μη πέσεις στον πειρασμό να πείσεις εσύ ο ίδιος τον εαυτό σου ότι μπορεί να γίνει κάτι σαν 90άρι, ή σαν κάτι άλλο, γιατί θα χάσεις πολύ χρόνο χωρίς λόγο και πολλά χρήματα χωρίς αποτέλεσμα. Το έχω δει να συμβαίνει πολλές φορές.
Αν τελικά αποφασίσεις να το κρατήσεις και, κυρίως, αν σκοπεύεις να το υποβάλλεις στη χρήση που υποβάλλουμε εμείς τα οχήματα μας, πρώτα προστάτεψε το από κάτω και περιμετρικά με ποδιές, rock sliders, διαμόρφωση ή αλλαγή των προφυλακτήρων και διόρθωση του μετατροχίου με spacers ή ζάντες άλλου όφσετ. Αν δεν κάνεις πρώτα αυτά, ότι άλλο και να κάνεις, κάθε δραστηριότητα θα σου στοιχίζει σε ζημιές όσα θα δώσεις μια κιʼέξω για τα παραπάνω. Η τοποθέτηση εργάτη αξίζει να γίνει σʼαυτή τη φάση, μαζί με την όποια λύση βρεις για τον εμπρός προφυλακτήρα.
Αν δεν σκοπεύεις να το υποβάλλεις σε τέτοια χρήση, δεν υπάρχει λόγος να επέμβεις, μπορείς να αφήσεις το όμορφο αμάξωμα του να ξεχειλίζει γύρω από τους τόσο μικρούς τροχούς του.

Στη συνέχεια θα πρέπει να ασχοληθείς με το θέμα ανάρτηση και lift, αφού όμως καταλήξεις πρώτα σε διάσταση ελαστικών, ταυτόχρονα με διόρθωση του λόγου κορώνας/πηνίου, ενίσχυση της μετάδοσης και τοποθέτηση locker στον πίσω άξονα.
Τα παραπάνω τα θεωρώ απλά στοιχειώδη για να μπορέσει το Disco να συμμετέχει “στα ίσια” σε δραστηριότητες, και μιλάω μόνο για τις ποιο light. Από αυτό το σημείο και μετά μπορεί να αρχίσει και η εξέλιξη σου σαν οδηγός, ενώ για ποιό εξειδικευμένες δραστηριότητες δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε τώρα
Σου ξαναλέω, ο λόγος που γράφω τα παραπάνω είναι ότι έχω την αίσθηση πως ετοιμάζεσαι να μπεις σε χορό εξόδων με αμφίβολα αποτελέσματα.
Mike Miskis


14 Comments to “It’s a hard world…”:
  1. Ιάκωβος says:

    Τι να πώ τώρα εγώ παρα “Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!!!”.

    Είναι διαφορα αυτά που έχω στο μυαλό μου και σίγουρα πρέπει να τεθούν όλες οι παράμετροι (όπως λες) επι τάπητος για να παρθεί σωστή αποφαση και course of actions.

    Οπότε βάλε το χρόνο να βάλω τον καφέ… (και φυσικά μηλάμε πάντα για black mountain)!

    Και παλι ευχαριστώ!

  2. Musashi says:

    Εννοείς Blue Mountain (Jamaica)?

  3. stelios says:

    Μήπως… Μαυροβούνι? Anyway, διακρίνω ότι στη φωτογραφία η πόρτα του συνοδηγού έιναι μισάνοικτη!

  4. vlassis says:

    Οχι ρε Στέλιο ,σαν γνήσιο Land Rover σιγά μην κλείνουν καλά οι πόρτες.

  5. Ιάκωβος says:

    Την αφησε η Κατερίνα ανοικτή, την στιγμη που έκανε “abandon the ship” λόγω “καιρού”! 🙂

    Επίσης Μιχάλη, ναι η αλήθεια είναι οτι αυτό έψαχνα, αλλα τελικά Black μου πουλησαν στη λαϊκή, δυστυχώς! 🙂

  6. Mike Miskis says:

    Κοίτα, το να φέρεις κάποιον αντιμέτωπο με συνθήκες για τις οποίες δεν είναι προετοιμασμένος, ο ίδιος και ο εξοπλισμός του, δεν είναι extreme, είναι επικίνδυνο.
    Παλιότερα δεν ήμουν αυτής της άποψης. Σ’αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει βλέποντας ότι η αρχική μου προσέγγιση (ο καθένας να βλέπει, να κρίνει και να ψήνεται από τα λάθη του) εκτός από επικίνδυνη για τον ίδιο είναι και κουραστική για το σύνολο της ομάδας. Καλύτερα η προσωπική εξέλιξη του καθενός να μπαίνει σε μια κατεύθυνση εξαρχής, και μετά είναι δικό του θέμα το πόσο θα προχωρήσει.

    Πρώτη βελτίωση πάντως, το κλείσιμο της δεξιάς πόρτας από την Κατερίνα.

  7. stelios says:

    Σ’αυτό το τελευταίο σχόλιο, είμαι περήφανος που έχω συνεισφέρει! Αναγνωρίζω ότι πολλές φορές σε έχω φέρει στα όριά σου! Η δικιά μου η εξέλιξη μάλλον ακολουθεί μια δικιά της πορεία! Ούτε εγώ ξέρω που πάω!!!

  8. Mike Miskis says:

    Στελάκο, ποτέ δεν με έχεις φέρει “στα όρια μου”, αφού είσαι φιλαράκι!! Πάντως όντως έχεις συνεισφέρει…

    Λοιπόν, με την ευκαιρία του εξαιρετικού καιρού, που τόσο μας έλειψε φέτος, και μιας πρόσκλησης που δέχτηκα από τον Ιάκωβο για συζήτηση το Σαββατόβραδο σε σπίτι στην Αμφίκλεια, την Κυριακή παίζει ψάξιμο στην περιοχή.
    Απόσταση αναπνοής από Αθήνα, συνάντηση Κυριακή πρωί.
    Κάτι μου λέει ότι θα είναι μια από αυτές τις -baby-baby, don’t stop!!!- μέρες…

  9. Dinos says:

    Μπα;…΄Εκτός από Ζούμπερι παίζει και Αμφίκλεια;;;
    Όσο για τα άλλα… «στερνή μου γνώση να σ’είχα πρώτα» (αχ)

  10. Ιάκωβος says:

    Το κακό είναι οτι και Ζούμπερης και Ανω Πολύδροσο, για την ακριβεια, (ειναι το χωριό δίπλα στην Αμφίκλεια) ειναι πολύ λίγα για να πάρει άδεια απο “περίπτερο”, σε “Dinamaxo”!

  11. dimitris says:

    Παίζει προπονησούλα την Κυριακή ;ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΦΥΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
    Α , συνοδηγό να βρώ; Πάρτε με μαζί καλέ παιδιά .Εχω λυσσάξει
    τοσο καιρό .Θα είμαι καλό παιδί (ψέμα).

  12. Mike Miskis says:

    ήρεμααα…..

  13. dimitris says:

    jimboo. Η ηρεμη δύναμη με το πανάλαφρο δεξί πόδι .
    Η περνάω ή κάνω χαρακίρι .*&^%&*(%Γ&^%Τ(Ι(*

  14. Mike Miskis says:

    Ιάκωβε, κανόνισε ποιο μεσημέρι μπορείς (καθημερινή, 2 με 4) για να κάνουμε την πρώτη κουβέντα.

You must be logged in to post a comment.