Κιτ ανάρτησης OME για Jimny, μια ενδιαφέρουσα περίπτωση

Τα σετ ελατηρίων του κιτ αποτελείται από δύο ίδια μπροστινά ελατήρια και δύο με διαφορετικό ύψος για πίσω (ΟΜΕ 966). Μέχρι εδώ όλα καλά. Το πιό ψηλό από τα δύο έχει ένδειξη R/H (right hand side) και το πιό κοντό L/H (left hand side). O mike όμως παρατήρησε αμέσως το παράδοξο της τοποθέτησης του ψηλότερου στην πλευρά του συνοδηγού και όχι του οδηγού. Μήπως οι ενδείξεις αφορούν τα μοντέλα αυστραλίας που είναι δεξιοτίμονα; Κατευθείαν λοιπόν επικοινωνία με την ARB η οποία όπως ήταν αναμενόμενο απάντησε αμέσως:

“Up until recently ARB used to mark our springs as
left hand and right hand side. To assist evaluation, we now mark our springs
side A and side B. In reference to the OME966 coils, one should measure
approximately 325mm and the other 305mm. The spring with the higher free
height is spring A and should be used beneath the drivers side. Hence, you
are correct in your suggestion to place the longer coil beneath the driver’s
side on this occasion (left hand side in Greece).”

mike είχες δίκιο. Ο λόγος που αναφέρω το παραπάνω περιστατικό είναι ότι δεν πρέπει να διστάζουμε να επικοινωνούμε κατευθείαν με τους ειδικούς για οποιοδήποτε θέμα έχουμε αμφιβολία ιδίως σε θέματα που αφορούν την ασφάλειά μας. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μας απαντήσουν και θα μας δώσουν τη λύση.

Παναγιώτης


2 Comments to “Κιτ ανάρτησης OME για Jimny, μια ενδιαφέρουσα περίπτωση”:
  1. Mike Miskis says:

    …με τους πραγματικά ειδικούς, Έλληνες ή ξένους. Μακριά από τους αυτόκλητους παντογνώστες που έχουν για όλα εύκολες λύσεις!!

  2. Dinos says:

    ΠΑΝΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για: 1.ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ SITE (αντικειμενικά πανέμορφο) 2. τη νέα σου ανάρτηση και τα ελαστικά!
    ΚΑΛΕΣ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ!

    Καλό δρόμο και λάσπη στους Nomads αυτού του Π/Σ/Κ!

    Ακρούλα, είδα στο 4WHEEL DRIVE τον κατάλληλο προφυλακτήρα για το παιδί.

    Φιλιά σε όλους!

You must be logged in to post a comment.