THAT Thessaloniki Adventure Trophy

To 4o Thessaloniki Adventure Trophy 2008 ολοκληρώθηκε μένοντας στο μυαλό μας ως το trophy με τις περισσότερες τούμπες από οποιοδήποτε άλλο του παρελθόντος. Η αφρόκρεμα των αγωνιζομένων ήταν όλη εκεί εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων που παρόλα αυτά ήρθαν ως θεατές. Η πρώτη ημέρα ξεκίνησε με δύο ειδικές το μεσημέρι και μία νυχτερινή το βράδυ. Την επόμενη μέρα η κατάταξη παρουσίασε τους πρώτους αγωνιζόμενους πολύ κοντά μεταξύ τους στην βαθμολογία. Οι «απλές διαδρομές» τις δύο επόμενες μέρες δεν στάθηκαν ικανές να αυξήσουν την διαφορά μεταξύ των αγωνιζόμενων σε σημείο να μην μπορεί να καλυφθεί η διαφορά την Τρίτη στην Σούπερ Ειδική! Ζημιές σε κεντρικούς άξονες (Μπαλός, Τζιρίνης, Βαστέας, Παπαδόπουλος Ιωσήφ), τούμπες, πλαγιάσματα, σπασμένοι μπιλιοφόροι και η κατάταξη άλλαζε διαρκώς! Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα Οι Καλαϊτζής-Παπαδόπουλος που για λίγα δευτερόλεπτα χάσαν την πρώτη θέση και το βάθρο γενικότερα καθώς και οι Κοκκίνης-Πισκοπάκης που από μια άτυχη τούμπα στο τέλος της Σούπερ Ειδικής έπεσαν στην έβδομη θέση. Αλλά και η δική μας ομάδα είχε τις ατυχίες της. ¨Ένας κεντρικός σπασμένος στο TERAS από την δεύτερη κατακτήριο ειδική και ένα λάστιχο στην εκκίνηση της απλής της δεύτερης μέρας. Όσο για τον κεντρικό η ομάδα υποστήριξης επιστράτευσε την Hellas Cardan η οποία με προθυμία άνοιξε το εργαστήριο μόνο για μας και τους ευχαριστούμε και επισκεύασε τον άξονα.. Και βέβαια να ευχαριστήσουμε τον Νίκο Καλιαρόπουλο και το ζευγάρι του οι οποίοι μας δάνεισαν έναν κεντρικό με τον οποίο και τερματίσαμε. Συνολικά ήταν ένας αγώνας για γερά νεύρα διότι μέχρι τελευταία στιγμή το αποτέλεσμα άλλαζε. Δυναμικές οι παρουσίες των φίλων Βουλγάρων και Τούρκων με αρκετές ομάδες και νέες παρουσίες. Ευχαριστούμε την ομάδα του ΣΤΕΒΕ που εργάστηκε τόσο καιρό για την προετοιμασία του αγώνα καθώς και τον Μιχάλη Σταματίου για τις ωραίες και τεχνικές διαδρομές. που εμπνεύστηκε! Και του χρόνου!.


36 Comments to “THAT Thessaloniki Adventure Trophy”:
  1. Παναγιώτης says:

    Συγχαρητήρια στα παιδιά μας για την τρίτη θέση!!!

  2. stelios says:

    Μπράβο σε όλους σας! Σας αξίζουν συγχαρητήρια!

  3. Dinos says:

    Παιδιάααααα της Β. Ελλάδας παιδιάααααα, που σκληρά οδηγάτε, πάνω στα βουνάαααα,
    παίαιαιδιαααα, στην μεγάλη πλαγιά, προσευχόματε όλοι, να τους βγήτε μπροστάααα…!!!
    Mε της Νίκης τα φτερά, σας προσμένουμε παιδιά.

    Συγχαρητήρια!!!

  4. Iakovos says:

    Τα συγχαρητήρια μας, σε όλη την αγωνιστική ομάδα τόσο για το πολύ σκληρό οδηγικό αγώνα που έδωσαν όσο και για την επιτυχημένη αντιμετώπιση των αντιξοων συνθηκών που καλέστηκαν να υπερπηδήσουν…!!!

    Το σίγουρο πάντως είναι ότι η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας…!!!

    Νομίζω ότι ο γνωστός “Παπαρουνο-Τουλίπας” έδωσε πολλές τεχνικές ανάσες στην ομάδα για να μπορέσει απο το Νο 16 του Σαββάτου να διακριθεί στην 3αδα… την Τρίτη!!!

    Τα παιδιά απλά δεν θα το έβαζαν κάτω… Το έταξαν στην Μπίλια και αυτή τους ενέπνευσε…!!!

  5. Παναγιώτης says:

    “Παπαρουνο-Τουλίπας”;
    Έχω χάσει επεισόδια. Για λέγε…

  6. Νίκος says:

    Ντινάρα γίγαντα, έχεις διατελέσει “Διευθυντής Σύνταξης Εμβατηρίων και Εμψυχωτικών Ασμάτων” στα headquarters του Χίτλερ?

  7. Νίκος says:

    Πάνο, τα πράγματα έχουν ως εξής: Τις τουλίπες φαντάζομαι τις ξέρεις… Το Βαγγέλη επίσης φαντάζομαι τον γνωρίζεις… Λοιπόν, οι τουλίπες και ο Βαγγέλης έχουν αναπτύξει μία σχέση πάθους η οποία αγγίζει την εμμονή (από την πλευρά του Βαγγέλη). Ο Βαγγέλης ψάχνει, ψάχνει, ψάχνει, αλλά τουλίπα δε βρίσκει, φαίνεται κρύβονται καλά… Απευθύνεται λοιπόν για βοήθεια στο γίδι, το Νονό του… Τζίφος κι εκεί, αυτός καλά-καλά δεν ξέρει να οδηγεί… Οπότε τελικά απευθύνεται στην αφεντομουτσουνάρα μου, ο οποίος του δίνω ακριβείς οδηγίες σχετικά με την εύρεση της τουλίπας…
    Από όλα αυτά λοιπόν, και με τη διαμεσολάβηση του πάντα αντικειμενικού, αμερόληπτου, ψυχρού, ανυπέρβλητου, αδέκαστου και καραγκιόζη κριτή, κυρίου Ανδρέα Μπάλου (πρόσεξε τον τονισμό!), βγήκε το ψευδώνυμο “Τουλίπας” για τον – κατά τα άλλα συμπαθή – Βαγγέλη…

  8. Ανδρέας says:

    Ολα ξεκινησαν φιλαρακι τη Δευτερα το βραδυ οταν ο ερμος τοχω ξεχαστηκε πισω απο το κομβοι τον δυστυχων αγωνιζομενων που ξεκινησαν πεινασμενοι να πανε να φανε καπου εκει κοντα@$%&@@$%%##.Υπηρχαν τεσσερα σκελη.Πρωτον.Οδηγιες πλοηγησης απο Μουρατ προς Ιακωβο(βλεπε φασα Ιακωβου).Δευτερον η απιστευτη ανεση του παπαροτουλιπα.Τριτον.Το τεταρτο κοινοτικο πλαισιο στηριξης για μια επιδοτηση εκτροφειου στο nomadoχωριο.Τεταρτο τα ΒΥΖΙΑ.ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΧΕΣΤΑ!!!!!!!!!

  9. Νίκος says:

    Παναγιώτη, κατάλαβες? Όλα ξεκάθαρα?

  10. Παναγιώτης says:

    Εντάξει “το’ χω”…

  11. Dinos says:

    Νίκο, απλώς είχα γκόμενα τη Σοφία!

  12. bill says:

    Συγχαρητήρια παιδιά!!! Περιμένουμε και τις photo.

  13. stelios says:

    Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo! Photo!

  14. Mike Miskis says:

    Επιστρέψαμε όλοι καλά, και μόλις πάρουμε ανάσα θα γράψουμε και εντυπώσεις.
    Mr.Mour, περιμένουμε το post με την περιγραφή και τις φωτό σου!!

  15. Γιάννης says:

    Συγχαρητήρια στην ομάδα!!! Δυστυχώς δεν είχα τον χρόνο να παρακολουθήσω από κοντά περισσότερο από δύο ειδικές (νυχτερινή Σαββάτου και πρωϊνή Κυριακής), αλλά τουλάχιστον πήρα και εγώ μία γεύση από Trophy.
    Πάει χάλασε ο κόσμος! Μήπως γκρεμίστηκε κανένας φούρνος; Μήπως τελικά “ο οδηγός αγώνων Trophy” απέκτησε χέρια; Μήπως η επιτυχία οφείλεται στον ακούραστο Παπαρουνο-Τουλίπα (ή για συντομία παπαροτουλίπα) πλοηγό – μηχανικό – πλαϊνό έρμα – βραδυνή εκτόνωση – τα κάνω όλα και συμφέρω Βαγγέλη, τον οποίο καθοδηγούσε ο φωτεινός φάρος, δηλαδή η καράφλα του προπορευόμενου – μαδαροκέφαλου – Κλεώπα; Τα ερωτήματα είναι πολλά και θα μείνουν αναπάντητα. Δεν έχει όμως σημασία, διότι η επιτυχία, όπως σοφά έχει ειπωθεί, έχει πολλούς πατεράδες!

  16. Mike Miskis says:

    Ντίνο, απίστευτη ατάκα….

    Γιάννη, τον έχετε ρημάξει τον Ανδρέα (οδηγό αγώνων Trophy) και σαν αποτέλεσμα της ψυχολογικής βίας που του ασκείτε γράφει στο site βρισιές και παλιόλογα… Θα μου τον χαλάσετε, τέτοιο κολεγιόπαιδο που είναι.

    Σοβαρά τώρα, για την περιγραφή του αγώνα, καλύτερα να γράψουν ο Νίκος, o Βαγγέλης και ο Ανδρέας. Από την πλευρά μου το μόνο που έχω να πω είναι ότι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και ότι ήταν φοβεροί αγωνιζόμενοι. Η κούπα και η θέση δεν παίζουν τόσο ρόλο, όσο η προσπάθεια που έκανε η ομάδα και η ποιότητα που δείξατε. Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή το γεγονός ότι μπορώ να λέω “αυτή είναι η ομάδα μου”..

    Μερικά highlights:

    Θερμές ευχαριστίες στην Xtreme 4X4 που μας προετοιμάζει τα οχήματα. Επίσης στον συναθλητή μας κο Καλιαρόπουλο, που μας έδωσε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε δανείζοντάς μας έναν κεντρικό άξονα, όταν ο πίσω κεντρικός στο teras κόπηκε στην κατατακτήρια.

    Συγχαρητήρια στον Μιχάλη, τον Χρήστο και τον Λάκη από τον ΣΤΕΒΕ. Ο αγώνας ήταν πραγματικό Trophy. Η απλή της 3ης μέρας ήταν μάλλον η κορυφαία απλή που έχει γίνει στη χώρα μας. Η υπερειδική του τέλους ήταν σίγουρα η κορυφαία, πάρα πολύ τεχνική.

    Συγχαρητήρια σε όλους τους αγωνιζόμενους, στους νικητές, αλλά και στην ομάδα των φίλων μας Καλαϊντζή-Παπαδόπουλου. Έκαναν φοβερό αγώνα και τα 5″ που τους στέρησαν το βάθρο δεν το αλλάζουν αυτό, με τα δικά μου κριτήρια.

    …και βέβαια, μπράβο στα φοβερά παιδιά, Κωστή και Φάνη για την επιτυχία τους. Πάντα τέτοια!!

    Καλή ξεκούραση σε όλους…

  17. Anna says:

    Συγχαρητήρια στην ομάδα μας για την 3η θέση που πέτυχε, καθώς και για τη φοβερή παρουσία σε ένα ακόμη trophy.

    Η “μπίλια” είναι τόσο χαρούμενη που της φέρατε την κούπα, που πραγματικά ….δεν κοιμάται τα βράδια!!!

    Σας ευχαριστώ εκ μέρους της …η μαμά της “μπίλιας”.

  18. Q says:

    Συγχαρητήρια στην ομάδα μας για τη θέση αλλά και για την πολύ καλή προσπάθεια.
    Δώσανε όλοι τον καλύτερό τους εαυτό και ξεπεράσανε όλες τις αναποδιές…
    Ο αγώνας (όσο τουλάχιστον μπόρεσα να παρακολουθήσω) ήταν πάρα πολύ ωραίος. Συγχαρητήρια στους νικητές για την πολύ καλή παρουσία τους. Θέλω να σταθώ στην ομάδα αυτή, γιατί με οχήματα όχι τόσο εξελιγμένα, όσο του ανταγωνισμού, έχουν μια σταθερά καλή πορεία που μεταφράζεται σε υψηλές θέσεις στην τελική κατάταξη (3η θέση στον Έβρο, 1η στο wild terrain κλπ). Αποδεικνύεται έτσι περίτρανα πόσο σημαντικός είναι ο ανθρώπινος παράγοντας σε ένα trophy (και όχι μόνο).
    Ο αγώνας αυτός μου δημιούργησε και μερικές σκέψεις που θα ήθελα να τις μοιραστούμε, αλλά θα ανοίξω άλλο ποστ αργότερα…

  19. Mike Miskis says:

    Το “πόσο σημαντικός είναι ο ανθρώπινος παράγοντας” δεν χρειάζεται αποδείξεις.

    Η ομάδα του Σάκη (Καλαϊντζή-Παπαδόπουλου) έχει να ανέβει στο βάθρο δύο χρόνια. Η ομάδα των Θεολόγη-Τζιρίνη σε Έβρο και THAT ήταν εκτός βαθμολογούμενων θέσεων. Αυτό σημαίνει ότι υστερούν στον “ανθρώπινο παράγοντα”? Δε νομίζω (φυσικά) για καμία από τις δύο ομάδες.

  20. Musashi says:

    …ρε Q, δηλαδή ποιά είναι τα λιγότερα εξελιγμένα αυτοκίνητα, τα δικά μας;

  21. stelios says:

    Τώρα που είδα και τις φωτογραφίες, διπλά συγχαρητήρια στην ομάδα μας! Μπράβο σας! Επίσης μπράβο στον φωτογράφο μας! Η στιγμή του Ανδρέα με την γλώσσα είναι all the money!

  22. Dinos says:

    Ξανά.
    Συγχαρητήρια παιδιά, της Nomadas μας παιδιά…!!!!
    Αυτό το “οδηγός αγώνων τρόφι” έπαψε πλέον να είναι υπερτροφικό και ψάξτε για άλλο. Μπράβο Αντρέα!
    Μετά από 2000 φωτο που είδα στο to4x4 (πολύ καλής ποιότητας), οι ματιά του Mike είναι άλλο πράμα, φωτορεπορτάζ!! Μου άρεσαν πολύ: αυτή με τα 2 αυτοκίνητά μας με το zoom-out και η Ελεάνα στη μπίχλα του συνεργείου! (Από τις φατσούλες δεν ξέρω κανένα, εκτός 3-4, μήπως να τους ονοματίσεις;)

  23. Ανδρέας says:

    Αλλο ενα τροφι τελειωσε.Αυτο που εχω να πω πανω απο ολα για οσους ασχολουντε με το εκτος δρομου ειναι οτι η συμμετοχη σε τετοιου ειδους αγωνες ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ .Οι δυο τελευταιοι αγωνες ηταν ολα τα λεφτα.Για να ανεβεις βαθρο χρειαζεται,καλη ομαδα ατομων,εμπειρια,αξιοπιστια αυτοκινητων και σωστα προσαρμοσμενη εξελιξη,μετριασμενο παθος,υπομονη,σεβασμο στο αυτοκινητο,γνωση των κανονισμων και ελενχος αυτων,αλλα και ΤΥΧΗ.Το οτι τονιζω το τυχη δεν σημαινει οτι ειναι το σημαντικοτερο αλλα ειναι και καθοριστικος παραγοντας.Τα παιδια που λες Q εχουν 2 καταλληλα προετοιμασμενα αυτοκινητα για τετοιους αγωνες απλα δεν ειναι κραυγαλεα φτιαγμενα,πως αλλωστε θα εβγαζαν αλλιως αυτες τις διαδρομες.Σημαντικο ειναι σε ποια φαση του αγωνα κανεις λαθος η παθαινεις ζημια.Για εμας η ζημια στη συγκεκριμενη στιγμη δεν μας αφησε εξω απο το παιχνιδι απλα μας αφησε πισω την πρωτη ημερα(ΤΟ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ),η τουμπα των παιδιων ευτυχως για το παιδια ηρθε σε μια απλη που ειχες τον χρονο να καλυψεις το λαθος σου (εχασαν μιση ωρα),ενω αντιθετα τα 5 δεπτερολεπτα στην τελευταια ειδικη στερησαν βαθρο στον Καλαιτζη Παπαδοπουλο.Επισης για επτα δεπτερολεπτα χασαμε την δευτερη θεση επειδη χρεωθηκαμε 20 βαθμους ποινης λογω του οτι δεν ημασταν ΤΥΠΙΚΟΙ και ας ειχαμε τερματισει μιση ωρα νωριτερα.Ολα αυτα βεβαια σε καμια περιπτωση δεν μειωνουν την αξια των νικητων(ε οχι και να βγαλουμε τα ματια μας μονοι μας).Πολυ σημαντικο επισης που η απλη της Δευτερας μετατραπηκε σε ειδικη και γενικα οταν ο αγωνας ειναι μεγαλος υπαρχουν περιθωρια μεγαλων ανατροπων.Το επιπεδο πλεον των αυτοκινητων οδηγων και συνοδηγων εχει ξεφυγει πραγματικα.Οι συνθηκες του αγωνα ειναι τετοιες που πραγματικα φτανεις πολυ συχνα στα ορια αυτοκινητων και ανθρωπων.Ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω σε οσους εγραψαν τον αγωνα και πιο πολυ σε αυτους που θυσιασαν τα αυτοκινητα τους για να απολαυσουμε εμεις αυτες τις διαδρομες.Μπραβο και στην αρχη του αγωνα που ηταν αξιοκρατικη και χωρις μαγειρεματα.Ενα ακομη μπραβο στην παρεα ομαδα μας ,στον Μουρατιδη που συνετελεσε ουσιαστικα στην καλη μας πορεια αλλα και στην υπολοιπη παρεα υποστηριξης.

  24. Ανδρέας says:

    Και τώρα οι σκηνές της παρακαμερας. Τελευταία ειδική, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, όσο έβλεπα τους κορμούς από τα δένδρα στις πλάγιες κλίσεις να είναι έτοιμα να κατασπαράξουν τα πλαϊνά από το πατζεράκι από το άγχος έκανα 7 δίκροκα 4 μονά εκ των οποίων κατάφερα να κλωσήσω τα 5 και να γεμίσω μικρά κοτοπουλάκια και να τα ακούω να τιτιβίζουν στα αυτιά μου. Από την άλλη η απίστευτη ικανότητα του συνοδηγού μου γνωστού ΠΑΠΑΡΟΥΝΟΤΟΥΛΙΠΑ να μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να γνωρίζει το ακριβέστατο σημείο που βρισκόμασταν ανά ΠΑΣΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΗ μου έδινε ένα άλλο αέρα σιγουριάς και αυτοπεποίθησης. Καλά έκανες Βαγγέλη και με έβριζες όταν είχα το θράσος και σε ρώταγα που βρισκόμαστε. Αυτή η ρημάδα πρόταση ΝΙΚΟ ΣΕ ΠΟΙΑ ΤΟΥΛΙΠΑ ΕΙΜΑΣΤΕ είναι πλέον καθεστώς. Ήδη πλέον έχουν αρχίσει να τυπώνουν και τους ναυτικούς χάρτες με τουλίπες με την άγρυπνη καθοδήγηση του Βαγγέλη. Το μόνο που μου έλλειπε μερικές φορές η αγριοφωνάρα του Μουρατίδη που ευτυχώς στις ειδικές προλάβαινε να καλύψει όσα περισσότερα κενά μπορούσε ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΡΕ ΔΕΝ ΤΟΥΜΠΑΡΕΙ ΠΑΤΑ ΤΟ ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑ .Επίσης ο Μουρατιδακος ετοιμάζει ένα οδηγό διασκέδασης με τον πετυχημένο τίτλο ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΣΤΑ 20 ΛΕΠΤΑ. Μισκή ήσουν πραγματικά TERAS ψυχραιμίας ενώ ο άθλιος συνοδηγός σου άπονος και άκαρδος.

  25. Νίκος says:

    Ε, δεν έχω και πολλά να πω. Σαν συνοδηγός πέρασα πολύ ωραία, είχε δράση το πράγμα. Ότι μπορούσα το έκανα για την ομάδα και γιατί είχα υποσχεθεί ότι θα γυρίσουμε με κάτι στα χέρια μας (όχι αυτό που σκεφτήκατε και γελάτε, αλλά το άλλο, με το οποίο και γυρίσαμε τελικά). Σχετικά με την ομάδα, τα λόγια είναι μικρά. Ελβετικό ρολόι. Με κούκο. Ασθματικό κούκο που έχει πέσει από το ρολόι παλαιότερα γιατί ήταν φέσι από τη ρετσίνα και τσάκισε 3 φτερούγες και 1 πόδι. Α, ναι, και έχει και κύρωση ύπατος, για ευνόητους λόγους… Mike: Οδηγάρα γιατί κατάφερε να φτάσουμε στο τέρμα με ολόκληρο το αυτοκίνητο και να μην αφήσουμε σε κάποιο χαμηλό κλαδί την καρότσα! Νονός: Που πας ρε Καραμήτρο ξεκούμπωτος μπροστά, μη σπάσει το γομάρι που έχεις για άξονα, στο σαθρό χώμα, σε ανήφορο 30 μοιρών? Που πας? Κουμπώσου ρεεεεεε!!!!! Τουλίπας: Τεχνικό τμήμα και συνοδηγός μαζί… Εμ κι ο ελβετικός σουγιάς έχει πολλά εργαλεία πάνω του αλλά τίποτα δεν κάνει καλά, εκτός από το γεγονός ότι είναι μικρός. Έτσι και ο Τουλίπας (δεν είναι μικρός) είναι μηχανικάρα, αλλά και φυσιοδίφης. Μαζεύει λουλούδια για να τα προσθέσει στο Φυτολόγιό του. Μια μέρα όλοι θα μιλάνε γι’ αυτό… Musashi/Ξεναγός: Δε μου λες? Ο Έντμουντ Χίλαρυ, όταν σε ρώτησε που να πάει να πιει ήρεμα ένα καφεδάκι, εσύ τον καθοδήγησες? Μήπως έχεις κάποια σχέση με τον Johnny Walker? Πέραν πλάκας, ο σημαντικότερος αφανής ήρωας, σε ρόλο κατασκοπευτικού δορυφόρου, GPS (στον αγώνα τουλάχιστον, γιατί έξω από τον αγώνα κάποιο βραχυκύκλωμα πρέπει να έγινε) και spotter μοναδικός.
    Εντελώς ξέχωρα από τον αγώνα, εγώ θέλω να πω ότι τόσο γέλιο και πλάκα είχα να κάνω χρόνια. Και δεν οφείλεται στον αγώνα, αλλά σε ολόκληρη την παρέα. Φανταστείτε μόνο να είμαστε και απαρτία τι θα γινόταν…!!! Και όλα αυτά συνδυασμένα με μία φιέστα της εκτός δρόμου οδήγησης! Τι άλλο να ζητήσει κανείς… Ε, κάτι σκέφτομαι, αλλά θα το κρατήσω για μένα…
    Ξέρετε κάτι όμως? Μου έλειψε μία ωραία διαβίωση…

  26. Musashi says:

    ……..φαντάσου να είχες πολλά να μας πείς…..θα μας τελείωνες τον σκληρό!!!

  27. Mike Miskis says:

    Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που διαβάζω, στο δικό μας site και στα forums, μετά το ΤΗΑΤ.
    Μου θυμίζουν αυτό που είχε πει ο Πωλ Όστερ, ότι “μόνο όταν βρεθούμε σε ακραίες καταστάσεις φαίνεται ποιοί πραγματικά είμαστε”.

    Ανδρέα, Νίκο, τα σχόλια σας απολαυστικά!! (φαντάσου τι έχει να πει ο Βαγγέλης…)

    Υ/Γ: Ξεχάσαμε να ευχαριστήσουμε την Hellas Cardan για την άμμεση βοήθεια που μας παρείχε την πρώτη μέρα του αγώνα, στην επισκευή του κεντρικού άξονα.

  28. Νίκος says:

    Ναι, μπορείς να τα ονομάσεις και ενδιαφέροντα… Από επιστημονικής άποψης ίσως…

  29. Νίκος says:

    Και σιγά τις ακραίες καταστάσεις… Φαντάσου να βρεθούμε σε πραγματικές ακραίες καταστάσεις τι έχει να γίνει…

  30. Mike Miskis says:

    Εννοείς φαντάζομαι να βρεθούμε στην έρημο χωρίς νερό για δέκα μέρες, στην πολιορκία του Στάλιγκραντ χωρίς παλτό για το κρύο, στο ναυάγιο του Τιτανικού χωρίς μπρατσάκια ή στο κρεβάτι της Κάρλα Μπρούνι χωρίς τον Σαρκοζί..?

  31. Νίκος says:

    Ακριβώς. Ή να βρεθούμε σε ένα δικτατορικό καθεστώς το οποίο θα απαγορέψει την κατοχή τζιπ, με ποινή θάνατο δια βασανιστηρίων. Ή ο θάνατος από άγνωστη ασθένεια όλων των εκτρεφόμενων κοπαδιών στο Nomado-χωριό!
    Τι ήταν αυτό το τελευταίο από τα παραδείγματά σου βρε πουλάκι μου μεσημεριάτικα… Έλεος…

  32. Παναγιώτης says:

    Φαντάσου να είναι και ο Σαρκοζί…ακόμα πιο ακραία κατάσταση…

  33. Νίκος says:

    Ε, θα πάρει κι αυτός το μεζεδάκι του… Αμαρτία είναι το παλικάρι…

  34. stelios says:

    Δείτε το μέχρι το τέλος…
    http://www.plakitsa.net/wp-content/uploads/2008/09/carla_bruni.pps

  35. dimitris says:

    Συγχαρητηρια για την προσπάθεια και για την τρίτη θέση κατ’αρχήν στα
    πληρώματα αλλα και στους θεατές-εμψυχωτές-φίλους της ομάδας.
    Πολλές τούμπες ρε παιδιά , τι έγινε ;

  36. Mike Miskis says:

    Είχε πολλά τεχνικά περάσματα. Με τον Μουρατίδη λέγαμε ότι πάνω από 20 αυτοκίνητα είχαν τούμπες ή πλαγιάσματα στις 4 μέρες του αγώνα.

You must be logged in to post a comment.