VEHICLE ID – THE LAST CHANCE – NOW OR NEVER

Λοιπόν, επειδή την προηγούμενη φορά που επιχείρισα να συγκεντρώσω τις πληροφορίες των οχημάτων της ομάδας (κατόπιν παράκλησης/προτροπής/εντολής/απαίτησης/διαταγής ενός από τους αρχαίους της ομάδας), πέραν κάποιων λαμπρών εξαιρέσεων, οι άλλοι με καταχωρίσατε κάπου στο ύψος του καβάλου (ίσως λίγο πιο δεξιά, ίσως λίγο πιο αριστερά, δεν έχει σημασία…), αποφάσισα να επαναλάβω την προσπάθεια. Παρακαλώ λοιπόν θερμά (αλλιώς αρχίζω τα καντήλια – όχι αυτά με το λάδι και τη φλογίτσα, τα άλλα!), να μου στείλετε ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΟΧΗΜΑ ΕΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ώστε να σας στείλω το Excel-όφυλλο το οποίο θα συμπληρώσετε με όσο γίνεται μεγαλύτερη ευλάβεια, ειλικρίνεια, ακρίβεια και λεπτομέρεια. Αφού το συμπληρώσετε θα μου το στείλετε πίσω στις διευθύνσεις xewpas@gmail.com ή nikos@kleopaskarras.com. Νομίζω ότι το διάστημα των εορτών είναι ιδανικό για κάτι τέτοιο καθώς δικαιολογίες τύπου “πήζω στη δουλειά” δεν έχουν υπόβαθρο, εκτός και αν είστε ο Αη Βασίλης ή ο ένας από τους Τάρανδους (χλωμό, γιατί θα το είχαμε ψιλιαστεί…).
ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!


23 Comments to “VEHICLE ID – THE LAST CHANCE – NOW OR NEVER”:
  1. Mike Miskis says:

    Νικ, μπράβο!!! Έμπλεξες…

    Έχεις έτοιμα τα I.D. από TJ Golden Eagle, Patrol GR και G270. Σου χρωστάω από το Ζώο.
    Musashi, να φτιάξω και για το teras ή είναι top secret, τι λες?

    Καλό θα ήταν να ενημερώνεις αυτό το post για το ποια I.D. έχεις παραλάβει και ποια σου λείπουν.

    Όσα I.D. έχεις από όχημα που δεν ανήκει πλέον στην ομάδα (π.χ. το TJ μου) μπορείς να τα συμπεριλάβεις, κλείνοντας με την ημερομηνία αποχώρησης τους από την ομάδα (π.χ. “9ος 2008”). Έτσι θα δημιουργηθεί ένα καλό αρχείο.

    Επίσης, επειδή κάποια από τα μέλη μας δεν έχουν τις γνώσεις ώστε να συμπληρώσουν όλο το I.D. (και βαριούνται να τις αποκτήσουν, μένοντας απλά ικανοποιημένοι που το τζιπάκι τους κάνει “βουμ-βούουουμ”, φαινόμενο δικαιολογημένο και ανθρώπινο), θα πρέπει να δουλέψεις κι’εσύ πάνω στα data που λείπουν…

  2. Νikos says:

    Roger and out.

  3. stelios says:

    Νίκο, εγώ είχα στείλει για το Terrano πιο παλιά. Τώρα den eho aftokinito kardia mou…

  4. Νikos says:

    Προς Βλάση: Φίλε μου καλέ, στην πρώτη μου προσπάθεια για συλλογή στοιχείων, μου είχες στείλει ένα αρχείο το οποίο δεν άνοιγε. Το έχω ακόμα φυλαγμένο, αλλά οποιαδήποτε προσπάθειά μου να το ανοίξω δεν απέφερε καρπούς. Οπότε σε παρακαλώ να μου συμπληρώσεις το Excel που θα σου στείλω μόλις μου στείλεις το e-mail σου!

  5. vlassis says:

    Nικο δεν μου στέλνεις το αρχείο στο vlaskon@yahoo.gr μηπως το ανοιξω?

  6. Dinos says:

    Μένω ικανοποιημένος που το τζιπάκι μου κάνει “βουμ-βούουουμ”!
    c.politis@boldogilvy.gr

  7. Νikos says:

    Στέλιο, μπορείς να μου πεις που θα βρω τα στοιχεία που έχεις δώσει για το Terrano? Δεν μπόρεσα να τα βρω μόνος μου. Επίσης, εάν νομίζεις, θα μπορούσα να σου στείλω το excel να το συμπληρώσεις, απλά χρειάζομαι το e-mail σου.

    Ντίνος, Γιάννης, Βλάσσης, Ιάκωβος, έχουν λάβει το αρχείο για συμπλήρωση.

    Επεξεργάζομαι τα στοιχεία των Mike, Musashi, Q, ώστε να ζητήσω συμπληρωματικά (εάν χρειάζονται).

    End of report.
    VIVA LA REVOLUCION

  8. Νikos says:

    Στέλιο, άκυρο! Μόλις βρήκα το έντυπό σου!

  9. Νikos says:

    Εξακολουθώ να αναμένω στοιχεία από ορισμένους της ομάδας. Έχω στα χέρια μου τα στοιχεία των: Mike, Musashi, Q, Στέλιος και τα δικά μου. Όποιος δεν βλέπει το όνομά του εδώ, παρακαλείται να ευαισθητοποιηθεί και να στείλει συμπληρωμένο το φύλλο Excel που έχω στείλει. Εάν δεν το έχει, μου στέλνει τη διεύθυνση e-mail του και εγώ στέλνω εκεί το Excelόφυλλο. Αυτά. Ζήτω η επανάσταση.

  10. Παναγιώτης says:

    Νίκο sorry για την καθυστέρηση. Έχεις δίκιο αργήσαμε πολύ. Στοιχεία κινητήρα TOYOTA 1KDFTV ξέρει κανένας;

  11. Musashi says:

    Αγαπημένε μου Νίκο,
    η εργασία είναι “να συμπληρώσεις την λίστα” και όχι να “πείσεις τους άλλους να σου στείλουν τα στοιχεία”. Οπότε άν κάποιος όπως εγώ σου έστειλα τα στοιχεία είναι για να βοηθήσω μιας και δεν υπάρχουν πολλά του είδους! Άν λοιπόν κάποιοι έχουν διάθεση να βοηθήσουν αυτό θα είναι προσωπικό σου επιτευγμα και δεν αφορά την εργασία. (διότι είναι εργασία για σένα και όχι γι’αυτούς)
    Πάντως σε συγχαίρω για την επιμονή και σου εύχομαι καλή επιτυχία!
    Σου τα λέω εσένα για να τα ακούν και άλλοι που έρχονται!

    το φιλαράκι σου (που το θέλεις μονο για off road)

    Μike Mour

  12. Παναγιώτης says:

    Musashi αυτό το ξέρω αλλά μάλλον αναφέρεται στον κινητήρα του 120αριού που έχει τον ίδιο κωδικό. Το δικό μου π.χ. δεν έχει 170 ίππους…

  13. Παναγιώτης says:

    Για την μέτρηση των γωνιών προτείνω να μην βασιστούμε σε εργοστασιακά στοιχεία γιατί θα είναι ανακριβή λόγω διαφορετικών ελατηρίων αμορτισέρ κ.λ.π. Θα μπορούσαμε να το κάνουμε με μία πλαϊνή φωτογραφία από απόσταση και από το επίπεδο του εδάφους. Μετά μπορούμε να μετρήσουμε τις γωνίες στην οθόνη. Τι λέτε;

  14. Νikos says:

    Μπορούμε και σε μία επόμενη συνάντηση να τις μετρήσουμε επί τόπου! Αν χάσουμε και καμμιά μοίρα δε θα μας κόψει κανείς το επίδομα…
    Musashi, χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου για να κάνω off road, όχι τους φίλους μου!

  15. Παναγιώτης says:

    Ok. To κάνουμε έτσι…

  16. vlassis says:

    Niko,
    ακόμα δεν εχω λάβει το αρχείο που δεν μπορείς να ανοίξεις για να το δοκιμάσω.

  17. Νikos says:

    Βλάσση μου, κάποιο πρόβλημα στην αποστολή πρέπει να προέκυψε. Σου το έστειλα την ίδια στιγμή που μου το ζήτησες. Δεν πειράζει, θα σου το ξαναστείλω το απόγευμα, γιατί δεν τα έχω μαζί μου τώρα…

  18. Mike Miskis says:

    Θα πρότεινα να βάζαμε στο κάθε I.D. περισσότερες λεπτομέρειες για τη μετάδοση. Δηλαδή, στοιχεία όπως η διάμετρος των ημιαξονίων, το υλικό κάποιων εξαρτημάτων που έχουμε αλλάξει για μεγαλύτερη αντοχή κ.λ.π., και ένα σύντομο αρχείο βλαβών (αν υπήρξαν), που θα ανανεώνεται αν υπαρχουν νέες. Θα είναι χρήσιμα στοιχεία για το μέλλον, από τεχνική σκοπιά.

    π.χ.
    “Ελαστικά: 32” BF Mud – Αντικατέστησαν τα 33” που είχε παλαιότερα γιατί δεν τα άντεχαν οι νορμάλ μπιλιοφόροι”

    ή:
    “Διάμετρος εμπρός ημιαξονίων: 33,3 mm από υλικό 4340 inners & outers , σε αντικατάσταση των νορμάλ 27,7 mm, με σκοπό να αντέχουν τα TSL των 35 ιντσών”

    ή
    “Πίσω κορώνα 8,5″. Θέλει προσοχή με 33άρια SSR”

    κλπ κλπ…

    Το ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά θα είναι και γ@μώ τα αρχεία. Αυτό βέβαια δε γίνεται από ένα άτομο, θα πρέπει ο καθένας να έχει πρόσβαση στη σελίδα με το όχημα του και να την ενημερώνει.

  19. Νikos says:

    Πολύ σωστό. Ας μαζέψουμε όμως πρώτα από όλους τα βασικά στοιχεία και μετά συμπληρώνουμε τα εν λόγω πεδία στην τελική μορφή που θα μπει στο site, έτσι ώστε ο καθένας να μπορεί να τα βάλει μόνος του, όπως είπες, Mike.

  20. Νikos says:

    Βλάσση, το αρχείο σου το έστειλα μόλις τώρα, εχτές δεν πήγα σπίτι μου…

  21. stelios says:

    Που κοιμήθηκες δηλαδή;

  22. Νikos says:

    Στης Μαρίνας.

You must be logged in to post a comment.