Μπράβο Ορεστιάδα! ΕΑΤ 2008 …βάζοντας τον πήχη πολύ ψηλά!

Kείμενο, φωτογραφίες, Q

DSC_0109.JPG

DSC_0541.JPG

DSC_0237.JPG

DSC_0111.JPG

DSC_0221.JPG

Τελείωσε ο καλύτερος ίσως αγώνας που έχει διοργανωθεί ποτέ στη χώρα μας. Έχοντας παρακολουθήσει τους 6 από τους 7 τελευταίους αγώνες trophy (δεν ήμουν στο Thessaloniki 2006) μπορώ να πω ότι η Ορεστιάδα βάζει κάθε χρόνο τον πήχη πιο ψηλά. Από την άλλη δεν μπορείς να παραγνωρίσεις το γεγονός ότι μετά από 5 συνεχείς διοργανώσεις υπάρχει πλέον σημαντική συσσωρεμένη εμπειρία, η οποία, σε συνδυασμό με τους ανθρώπους που τρέχουν για τη διοργάνωση, δίνει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στον Ράπτη, στον Φίλιππο αλλά και στον Δημητριάδη ο οποίος έτρεχε ακούραστα από το πρωί μέχρι αργά τη νύχτα με απίστευτο κέφι. Επίσης μπράβο σε όλους τους κριτές, αγωνοδίκες και γενικά σε όλους τους συντελεστές του αγώνα. Παράπονα δεν ακουστήκαν από κανέναν και σε αυτό σημαντικό ρόλο έπαιξε η παρουσία του Αλυτάρχη.

Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα. 19 ομάδες και 10 μονές συμμετοχές σύνολο 48 αυτοκίνητα. Υπήρχαν σημαντικές απουσίες από αγωνιζόμενους που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε στους αγώνες (Καλαιτζής – Παπαδόπουλος, Τζαμπαζλής, Τζιρίνης, Σταματίου – Ζλάτκος κ.α.). Υπήρχαν όμως αρκετές καινούριες και υποσχόμενες παρουσίες (Ραφτόπουλος, Διαμαντής).

Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ και στη συμμετοχή με το KIA και το Terrano. Μπράβο στα παιδιά για τη συμμετοχή τους σε αγώνα παρά την ανορθόδοξη και όπως αποδείχτηκε… αναποτελεσματική προσέγγιση της βελτίωσης ενός αγωνιστικού. Ελπίζω η εμπειρία τους αυτή να μην τους πτοήσει αλλά αντιθέτως να τους δώσει το κίνητρο ώστε να παρουσιαστούν καλύτεροι στους επόμενους αγώνες. Κρίμα στην ομάδα του Καλλιαρόπουλου που ήρθαν από την Αθήνα, σπάσανε στην κατατακτήρια και εγκατέλειψαν τον αγώνα

Το επίπεδο των οχημάτων ανεβαίνει από αγώνα σε αγώνα. Κάνανε την εμφάνισή τους τα 38άρια, αλλά επίσης είδαμε τα αγωνιστικά να …χαμηλώνουν κάνοντας ξεκάθαρο ότι το ύψος δεν βοηθάει σε τέτοιου είδους αγώνες. Από ότι φάνηκε επίσης, οποιαδήποτε συμμετοχή με λάστιχο κάτω από 33άρι διεκδικεί θέση εκτός δεκάδας.

Οι διαδρομές ήταν πάρα πολύ καλές. Η κατατακτήρια ήταν καλύτερη από την αυτή του 2007. Η πρώτη ειδική της Παρασκευής ήταν η καλύτερη ειδική που έχω δει σε trophy. Χωρίς να είναι επικίνδυνη ήταν απαιτητική και ξεχώριζε τα καλά αυτοκίνητα, πληρώματα και οδηγούς. 5 ομάδες σπάσανε σε αυτή την ειδική, η οποία μάλλον υποτιμήθηκε από τα πληρώματα.

Η απλή διαδρομή ήταν απαιτητική και πολύ όμορφη, από όσα ακουστήκαν από τους συμμετέχοντες. Πραγματικά όλοι μιλούσαν με τα καλύτερα λόγια για την απίστευτη ομορφιά της περιοχής. Επίσης δεν ακούστηκε κανένα παράπονο για το road book. Η δεύτερη ειδική της δεύτερης ημέρας ακυρώθηκε, λόγω του ότι η απλή κράτησε μέχρι το βράδυ.

Την τρίτη ημέρα είχε δύο ειδικές, γύρω από την κατασκήνωση και μια απλή που είχε και όμορφα σημεία που μπορούσαν να δουν και οι θεατές. Περίμενα τις ειδικές αυτές πιο δύσκολες και απαιτητικές. Ήταν κατώτερες του επιπέδου δυσκολίας ενός trophy. Το concept της διοργάνωσης ήταν ξεκάθαρο. ‘Βάζουμε τα δύσκολα στην αρχή, και όσο πλησιάζει το τέλος μειώνουμε τη δυσκολία, για να μην ξεφύγει η διάρκεια του αγώνα’. Καλό το σκεπτικό αλλά…

Η υπερειδική στο Χανδρά τείνει να γίνει μια βαρετή και ανούσια διαδικασία. Η προσέγγιση του σφιχτού μέγιστου χρόνου σε συνδυασμό με τα πολλά ΣΕΔ μέσα στην ειδική θα μπορέσει στο μέλλον να δώσει πιο πολύ θέαμα αλλά και ουσία.

Η ομάδα μας είχε μια καλή σχετικά παρουσία λαμβάνοντας υπ’όψιν την πρεμιέρα του Pajero. Το σπάσιμο του κεντρικού στην πρώτη απλή, έβγαλε από το παιχνίδι της διεκδίκησης κάποιας θέσης στο βάθρο. Κρίμα, γιατί κατά τα άλλα η ομάδα δούλεψε και ο Αντρέας τα πήγε πολύ καλά. Κρίμα γιατί ήταν μια ζημιά που μπορούσε να είχε αποφευχθεί εάν γινόταν το αυτονόητο, δηλ, εάν ο κατασκευαστής του κεντρικού (Aξονική)( εκ παραδρομής αρχικά γράψαμε Αξονοτεχνική πράγμα το οποίο δεν ισχύει) έφτιαχνε τον κεντρικό όπως έπρεπε, για αγωνιστική χρήση, και όχι με μόνο 1 χιλ. πάχος τοιχώματος. Ευτυχώς βρήκαμε μηχανουργείο στην Ορεστιάδα το οποίο μας επισκεύασε τον κεντρικό, βάζοντας κομμάτι με 8 χιλ πάχος τοιχώματος. Έτσι η ομάδα συνέχισε τον αγώνα, με στόχο πλέον την περεταίρω δοκιμή του Pajero αλλά και την προπόνηση της ομάδας. Η 9η θέση είναι καλή δεδομένου της ζημιάς αλλά και την πρώτη παρουσία. Το teras πήγε εκπληκτικά, μου άρεσε πάρα πολύ. Κατά τη γνώμη μου είναι το πλέον αποτελεσματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που συμμετέχει στα trophy. Ο Mike το έχει μάθει πολύ καλά και δίνει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.

DSC_0023.JPG

DSC_0042.JPG

DSC_0047.JPG

DSC_0061.JPG

DSC_0106.JPG

DSC_0074.JPG

DSC_0134.JPG

DSC_0077.JPG

DSC_0126.JPG

DSC_0110.JPG

DSC_0073.JPG

DSC_0064.JPG

DSC_0138.JPG

DSC_0148.JPG

DSC_0153.JPG

DSC_0160.JPG

DSC_0165.JPG

DSC_0168.JPG

DSC_0182.JPG

DSC_0201.JPG

DSC_0235.JPG

DSC_0241.JPG

DSC_0252.JPG

DSC_0232.JPG

DSC_0231.JPGDSC_0228.JPG

DSC_0253.JPG

DSC_0267.JPG

DSC_0288.JPG

DSC_0293.JPG

DSC_0310.JPG

DSC_0323.JPG

DSC_0346.JPG

DSC_0353.JPG

DSC_0348.JPG

DSC_0360.JPG
DSC_0376.JPG

DSC_0369.JPG

DSC_0381.JPG

DSC_0401.JPG

DSC_0406.JPG

DSC_0417.JPG

DSC_0422.JPG

DSC_0434.JPG

DSC_0439.JPG

DSC_0467.JPG

DSC_0485.JPG

DSC_0500.JPG

DSC_0506.JPG

DSC_0128.JPG

DSC_0529.JPG

DSC_0570.JPG

DSC_0577.JPG

DSC_0613.JPG

DSC_0214.JPG

DSC_0089.JPG

DSC_0144.JPG

DSC_0145.JPG

DSC_0185.JPG

DSC_0195.JPG

DSC_04221.JPG

DSC_0572.JPG

DSC_0563.JPG


7 Comments to “Μπράβο Ορεστιάδα! ΕΑΤ 2008 …βάζοντας τον πήχη πολύ ψηλά!”:
  1. stelios says:

    Μπράβο Γιώργο για την κάλυψη και τις φωτογραφίες! Μας μεταφέρεις το κλίμα του αγώνα με δημοσιογραφικό μάτι!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους αγωνιζόμενους και ειδικά στους 4 δικούς μας! Τα καλά αποτελέσματα δεν θα αργήσουν!

  2. Mike Miskis says:

    Q, πολύ ζωντανή και όμορφη η κάλυψη, το κείμενο και οι φωτό… Λίγα λόγια για το 5ο ΕΑΤ:

    Οι απλές, τέλειες. Όμορφες, πολύ δύσκολες, με σωστή οργάνωση των νεκρών χρόνων και χωρίς κομμάτια με χαζοχωματόδρομους τύπου εντούρο. Ότι καλύτερο!!!

    Οι ειδικές, τεχνικές και με σωστό μήκος. Σχεδιασμένες για ικανά πληρώματα και όχι για καταστροφείς οχημάτων. Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, στην ίδια φιλοσοφία σχεδιασμού. Τι θα λέγατε για μία ειδική ανά ημέρα, αλλά δυσκολότερη?

    Η οργάνωση, άψογη. Οι κύριοι Ράπτης, Φίλλιπος, Δημητριάδης, Τσέτσος κλπ, έδωσαν ρεσιτάλ σοβαρότητας και αποτελεσματικής δουλειάς. Συγχαρητήρια, και σας ευχαριστούμε που μας δίνετε την δυνατότητα να ζούμε τέτοιες εμπειρίες.

    Όλοι όσοι έλαβαν μέρος σε έναν τέτοιον αγώνα, πανάξιοι και νικητές. Σαφέστατα η ομάδα του Γιώργη ήταν η καλύτερη και άξια πρώτη!!

    …και δύο λόγια για την ομάδα μας:

    Το σύνολο δούλεψε.
    Η τοποθέτηση του Μουρατίδη στη θέση του συνοδηγού του Ανδρέα ήταν νομίζω το κλειδί, γιατί μετέφερε την εμπειρία του και την σιγουριά που εκπέμπει στο πεδίο.
    Η τακτική “μένουμε κοντά, το πρώτο όχημα περιμένει το δεύτερο κατά το δυνατόν, για να φαίνεται το πάτημα” δούλεψε καλά. Ο Ανδρέας πιστεύω ότι ξεπέρασε τον εαυτό του, και με δεδομένη την πρεμιέρα του pajero και τις οδηγικές απαιτήσεις των διαδρομών, είναι πραγματικά αξιέπαινος. Για σκεφτείτε, για τι διαδρομές μιλάμε…
    Ο νέος συνοδηγός μου, Νίκος, απόλαυση!! Ήρεμος και γάτα στο road book. Συνεργάστηκε άριστα με τον Μουρατίδη στα δεσίματα.
    Το pajero του Ανδρέα έχει φοβερές δυνατότητες, και αυτή είναι η άποψη μου σαν οδηγός. Θεωρώ ότι το στήσιμο του είναι στην top κλάση των 5-8 αυτοκινήτων στα trophy. Θα το δείτε, όταν η ομάδα είναι έτοιμη. Η ζημιά στον κεντρικό άξονα μας λύπησε, αλλά αυτές οι αδυναμίες βγαίνουν μόνο στην πράξη και στην προπόνηση.
    Η παρουσία των Q, Βαγγέλη και Γιάννη σαν παρέα και υποστήριξη ήταν όλα τα λεφτά. Δεν θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι, και τους ευχαριστούμε!!! Το κλίμα της ομάδας ήταν απλά τέλειο…

    Θα ήταν άδικο να μην αναφέρω την σοβαρή δουλειά που γίνεται στην Xtreme4X4 πάνω στα αγωνιστικά της ομάδας. Με τον Βαγγέλη, τον Παύλο, τον Θόδωρο, το ψάχνουμε μαζί, μαθαίνουμε μαζί, και πιστεύω ότι μόνο έτσι πρέπει να γίνεται.

  3. Παναγιώτης says:

    Μπράβο σε όλους. Εύχομαι του χρόνου ακόμα καλύτερα…Η ομάδα υποστήριξης για πρώτη φορά φέτος παρουσιάστηκε αριθμητικά αποδυναμωμένη. Γιώργο θα προσπαθήσουμε να μην σε αφήσουμε μόνο σου ξανά…

  4. Iakovos says:

    Κατ’ αρχήν να συγχαρώ τους αγωνιζόμενους για την προσπάθεια τους αλλά και για θετικά πρώτα αποτελέσματα που είχαν λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες υπο τις οποίες αγωνίστηκαν.
    Πραγματικά είναι ένας αγώνας που δεν ήθελα να χάσω αλλα που ομως απο την αλλη έπρεπε και δεν γινοτανε αλλιως και όλα τα σχόλια για τον αγώνα αυτόν το αποδεικνύουν.

    Γιώργο για άλλη μια φορά μπράβο για το “μάτι” σου που φαίνεται να ήταν παντού και μας μετέφερες για λίγο και εμάς στον αγωνιστηκό χώρο…

  5. Ανδρέας says:

    Ο καλυτερος αγωνας μακραν απο οσους εχω παρει μερος.

    Οι διοργανωτες του αγωνα πραγματικα ξεπερασαν τον εαυτο τους σχεδιαζοντας διαδρομες πολυ τεχνικες και πανεμορφες με αρκετα μεγαλο βαθμο δυσκολιας, που ομως δεν ηταν απαραιτητο να καταστρεψεις το αυτοκινητο σου. Ολες οι διαδρομες δοκιμαστηκαν πρωτα απο τους ιδιους θυσιαζοντας τα αυτοκινητα τους…

    Το ευχαριστω η το μπραβο για αυτα τα παιδια ειναι πολυ λιγο για την δουλεια που προσφεραν. Οταν αγαπας τελικα αυτο που κανεις τοτε μπορεις να κανεις θαυματα!!

    Καποιες φορες λεμε πολυ καλα λογια απο ενθουσιασμο η απο καλη διαθεση. Προσωπικα απο εμενα οτι καλο και να γραψω ειναι λιγο, πραγματικα πιστευω οτι η αγωνιστικη ομαδα αλλα και η ομαδα υποστηριξης ηταν για εμενα κορυφαια. Ευχαριστω μεσα απο απο την ψυχη μου τον συνοδηγο μου Μιχαλη για την σιγουργια που μου εδινε με την αποφασιστικοτητα του που πραγματικα την χρειαζομουν, τον Μιχαλη και το Νικο (για τον Νικο το γραφω απο ευγενεια) για το ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ, που ειναι το σημαντικοτερο στοιχειο σε αυτου του ειδους τους αγωνες.

    Q, Πακη και Πακη (Γιωργο – Βαγγελη – Γιαννη) ευχαριστω για ολα. Το pajeraki  παρολο που το καϋμενουλι εσπασε προφανως απο αστοχια υλικου στον πισω αξονα μεταδοσης πιστευω οτι μπορει να ανταπεξελθει σε αυτου του ειδους τους αγωνες και να τα παει καλα  ( Νικο σε προλαβαινω «ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ!!!»)

    Μακαρι ολοι οι διοργανωτες των αγωνων να μιμηθουν αυτου του ειδους τις προσπαθειες ωστε να εχουμε ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ.

  6. dimitris says:

    Μπράβο σε όλους και εις ανώτερα .
    Εμένα απο την άλλη μου αρέσει πολύ η φωτό
    του pajero με τα κίτρινα ”λουλούδια”στο καπο.

  7. stelios says:

    Εμ … γι’αυτό στράβωσε ο άξονας! Είχε πολύ βάρος το pajeraki! Δεν άντεξε!

You must be logged in to post a comment.