Εκτός δρόμου στα πανέμορφα Γρεβενά

Η δραστηριότητα αυτή ήταν για μένα πολύ σημαντική. Είχαμε (εγώ η Βίκυ και το cruiser) σχεδόν τρία χρόνια να πατήσουμε χώμα. Είχαμε πεθυμήσει το βραδινό ταξίδι και τις στάσεις για καφέ στην εθνική, τη συνάντηση καθ ́οδόν με τους υπόλοιπους συνταξιδιώτες και τα καλωσορίσματα των φίλων που μας περιμένουν (ξάγρυπνοι) στον ξενώνα αργά τη νύχτα. Μας είχε λείψει η ζεστασιά της ομάδας!

Μείναμε στο Περιβόλι ένα πολύ όμορφο χωριό των Γρεβενών. Δωμάτια πάνω, καφενείο-εστιατόριο με τζάκι κάτω μπροστά σε μια πανέμορφη πλατεία. Ιδανική διαμονή μέσα στο βουνό και τις ομορφιές του. Η Παρασκευή ξεκίνησε με τραχανά και ατελείωτο καφέ και συνεχίστηκε με τις κλασικές απαραίτητες προετοιμασίες των αυτοκινήτων (ξεφούσκωμα λάστιχων, συντονισμοί ασυρμάτων κλπ) για μια μεγάλη χαλαρωτική βόλτα στο δρυμό και πέριξ. Μια προσπάθεια εξερεύνησης ενός ανηφορικού μονοπατιού δεν ευοδώθηκε με επιτυχία μια και βρεθήκαμε σε αδιέξοδο. Επιστρέψαμε αργά το απόγευμα για φαγητό και άραγμα.

Το πρωινό ξύπνημα του Σαββάτου μου έπεσε προσωπικά λίγο βαρύ αλλά έπρεπε να συναντήσουμε νωρίς τον Πολυδεύκη, τον Φώτη και τους συνοδηγούς τους τα καταπληκτικά αυτά παιδιά από τη λέσχη των Γρεβενών που είχαν την ευγενή καλοσύνη να μας ξεναγήσουν στα μέρη και τις εκτός δρόμου διαδρομές τους. Και ήταν απ’ αυτές τις φορές, που όλοι ξέρετε, που το εκτός δρόμου δεν λέγεται κατ’ ευφημισμό αλλά είναι απολύτως ακριβές και περιγραφικό. Διαδρομή έκπληξη από τις καλύτερες που έχουμε κάνει. Κατά κύριο λόγο κατηφορική με καλή πρόσφυση (ευτυχώς και για τα δύο!) με μεγάλες κλίσεις πλάγιες και μη (στη κατάβαση του τελευταίο ρέματος θυμάμαι το κλισίμετρο να ακουμπάει τις 40 μοίρες) και μεγάλη απολαυστική διάρκεια μέσα σ’ ένα πανέμορφο φθινοπωρινό τοπίο. Διαδρομάρα σχεδόν αταίριαστη με τα πιο ταξιδιάρικα αυτοκίνητα της ομάδας. Στην αρχή δεν το κρύβω αλλά τσίτωσα πολύ και απότομα! Μεγάλη απόλαυση όμως. Τα διθυραμβικά σχόλια και οι ενθουσιώδεις περιγραφές μας γύρω απ’ το βραδινό τραπέζι το επιβεβαίωσαν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο.

Το δείπνο ακολούθησε πολύ ξεκούραση (κερδίσαμε και έξτρα ώρα από την αλλαγή) και ένα Κυριακάτικο πρωινό πολύ πιο αραχτό με πολύ περισσότερο καφέ που το διαδέχτηκε μια ακόμα τεράστια δόση φιλοξενίας και ζεστασιάς από τον Φώτη και την οικογένειά του στην ξύλινο σπιτάκι της λέσχης 4×4 των Γρεβενών (με πολύ πεντανόστιμο φαγητό) και αποχαιρετιστήριο καφέ στο μαγαζί του Πολυδεύκη.

Παιδιά ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία. Θα σας ξανάρθουμε σύντομα!

Επίσης χάρηκα πολύ που γνώρισα τη  Στέλλα και που ξαναβρέθηκα με τον mour μετά από πολύ καιρό. Μη χανόμαστε φιλαράκι! Με τους nomadαίους της Αθήνας θα βρεθούμε σύντομα.

Η συνέχεια στο οπτικοακουστικό υλικό (τα όπως πάντα καταπληκτικά σχόλια στις φωτογραφίες είναι του Γιάννη. Περιμένουμε και βίντεο από τη Στέλλα):

5 Comments to “Εκτός δρόμου στα πανέμορφα Γρεβενά”:
  1. Iakovos says:

Καταπληκτικό το τοπίο και πολύ όμορφες οι φωτογραφίες….!

Για εμένα όμως, το πιο όμορφο και χαρακτηριστικό στοιχείο της συγκεκριμένης δραστηριότητας επικεντρώνεται στο φιλαράκι και στην επάνοδο του στην ενεργό δράση!!!
    Welcome back φιλαράκι!!!

Και εις άλλα με υγεία!

2. bill says:

Μπράβο παιδιά, υπέροχη εκδρομή!
    Παναγιώτη καλή επιστροφή στα βουνά… εγώ να δούμε πότε!

3. Mike Miskis says:

Από τις καλύτερες δραστηριότητες που θυμάμαι. Παρέα, τόπος, off road, όλα έδεσαν με απίθανη και σπάνια χημεία. Οι φωτό αποτυπώνουν την ομορφιά, αλλά όχι και το τεχνικό της διαδρομής.

Πολυδεύκη, Φώτη, Δαμιανέ, Κώστα, ότι και να πούμε για τη φιλοξενία, τη διαδρομή, τη παρέα σας, θα είναι λίγο. Ανυπομονούμε για την επόμενη συνάντηση!!

Λοιπόν, πράγματι το νταλικάκι μπήκε αυτή τη φορά στα βαθιά. Μπορώ να το συγκρίνω μόνο με τα Defender 110 που είχα οδηγήσει κατά κόρον σε αντίστοιχο terrain στην Αγγλία, με ίδιο βαθμό προετοιμασίας. Ακόμα όμως και σε σχέση με τα 110 (που δίκαια θεωρούνται σημείο αναφοράς για μακρύ 4Χ4) το JKU είναι πολύ πιο ασφαλές. Παραμένει φυσικά πολύ βαρύ και πολύ μεγάλο για τις συνθήκες αυτές.

Case study για το πόσο μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο οδηγός από το όχημα:
    Παρά τα ψαλίδια, τα 31,5” -φαγωμένα- BF και τα πλαστικά “στολίδια” του, το Cruiser μας απασχόλησε λιγότερο από το σιδερόφρακτο Defender με τους άξονες και τα 35” Simex.
    Επιπλέον, ο Πάνος είχε να οδηγήσει 2,5 χρόνια. Δεν ήταν φουλ προπονημένος, το αντίθετο μάλιστα.
    Η διαφορά έγκειται στο ότι ο Πάνος ξέρει τι πρέπει να κάνει και το έχει κάνει πράξη στο παρελθόν. Επίσης, στο ότι έχει “αίσθηση”, η οποία επίσης οξύνεται με την εκπαίδευση.
    Είναι σαν να συγκρίνεις π.χ. έναν επαγγελματία….. δολοφόνο (χα χα!!), με κάποιον που πυροβολεί εν βρασμώ ψυχής.
    Το επισημαίνω επειδή το μυαλό μας πάει συνέχεια στα φτιαξίματα και ξεχνάμε τη σημασία του ανθρώπινου παράγοντα.

Περάσαμε υπέροχα. Η Άννα και η Τάτη το ευχαριστήθηκαν στο 101%. Η μικρή ακόμα δεν έχει “επιστρέψει”.

4. Κωστής says:

Ηταν και για μας ,φιλαράκια, μια απο τις πιο όμορφες δραστηριότητες που έχουμε βρεθεί ποτέ. Η παρέα εκπληκτική, η μαγεία της Πίνδου δεν συζητείται κι όσο για το offroad…άστε το καλύτερα, μέσα στις 2 ή 3 καλύτερες διαδρομές που έχουμε κάνει ποτέ.
    Δεν έχουμε λόγια για να ευχαριστήσουμε τα παιδιά από τα Γρεβενά…η παρουσία τους υπογράμμισε την ύπαρξη της άλλης Ελλάδας ,και κυρίως αυτής των άλλων Ελλήνων και ναι δεν το μεγαλοποιούμε αλλά αισθανόμαστε περήφανοι που σας γνωρίσαμε.
    Πανούλη και Βίκυ, μείναμε έκπληκτοι, δώσατε μια σπάνια ενέργεια στην ομάδα τόσο μα τόσο έκδηλη, κάτι σαν μαγικό φίλτρο.
    Μούρ είσαι θεός, όπως πάντα άλλωστε (άσχετο αλλά, κάνουμε τρομακτικές προσπάθειες για να ανόιξουμε τον περίφημο λογαριασμο στο ο-) μπουκ!!!)
    Στέλλα ,χαρήκαμε πάρα πολύ για την γνωριμία.
    Πακούλη ,Μαριετούνι super όπως πάντα…Μαριετούνι θα έκανες φοβερή καριέρα ως ‘υπουργός αλήθειας’.
    ‘Αννα και Τατόνι δεν πρέπει να χανόμαστε.
    Νονέ σ’ ευχαριστούμε για μία ακόμα φορά, ..το JK πραγματικά super,…
    …τελικά καταλάβαμε από που εμπνέεται το άρτιο δημοσιογραφικό ταπεραμέντο του ο Πάκης μας (καλό ε???)!!!
    και ναι όντως, η ουσία βρίσκεται μόνο , και μόνο στον άνθρωπο, στα χέρια , το μυαλό και την ψυχή…όλα τα άλλα δεν έχουν καμμία σημασία.
    Φιλαράκια να είστε πάντα καλά.So long!!!
    Κωστής-Ναυσικάκι-πρασινοΜουντζουράκι

5. Dinos says:

Καλώς ήλθατε Πάνο-Βίκυ!
    Απόλαυσα τις φωτο και ένοιωσα ότι ήμουν εκεί! (λέμε τώρα…)
    Καλή συνέχεια!!!

You must be logged in to post a comment.