Δείτε αυτό το link!

Αν σας απασχολεί το θέμα της πρόσφυσης κάντε κλικ εδώ.


6 Comments to “Δείτε αυτό το link!”:
  1. bill says:

    Μιχάλη συγχαρητήρια για το υπέροχο άρθρο που μας έγραψες!!!

  2. Musashi says:

    Πόλύ καλό Mike μπράβο!!!( καμμιά φωτογραφία θα το έκανε ελαφρύτερο στο διάβασμα)

  3. Πάνος says:

    Ίσως το δεύτερο μέρος έπρεπε να χωριστεί στα δύο. Μην ξεχνάτε βέβαια και το pdf.

  4. Mike Miskis says:

    Σκέφτηκα ότι, αφού απευθύνεται όσους έχουν ήδη σχέση με το αντικείμενο, και όχι σε αρχάριους, καλό θα είναι να “βγει” όσο πιο συμπυκνωμένο γίνεται. Μπορεί να αλλάξει όμως anytime, και να μπουν περισσότερες φωτό και επίσης κάποια διαγράμματα, αν θέλουμε.

  5. DINOS says:

    Πολύ καλό και κατατοπιστικό το άρθρο σου, όπως πάντα, Mιχάλη. Nομίζω ότι προσφέρεται για περαιτέρω ανάπτυξη με παραδείγματα και φωτό από το ελληνικό έδαφος και μόνο.
    Στο κομμάτι για την επιλογή της υποβοήθησης της μετάδοσης (lockers) κατάλαβα σωστά ή λάθος ότι θα έχω μηχανικό πρόβλημα;

  6. Mike Miskis says:

    Ντίνο, φυσικά και θα γίνει περαιτέρω ανάπτυξη στο traction!!
    Σχετικά με την ερώτηση σου, δεν θα έχεις μηχανικό πρόβλημα, για δύο λόγους.
    Πρώτον, το detroit που έχεις εμπρός δεν είναι 100% locker, αλλά ένα πολύ καλό limited slip, οπότε δεν καταπονεί τα ημιαξόνια σε επικίνδυνο βαθμό. Επιπλέον δεν σου “επιτρέπει” να το χειριστείς λάθος όπως θα μπορούσες να κάνεις μέ ένα ARB. Οι 9 στις 10 ζημιές από μπλοκέ συμβαίνουν στον εμπρός άξονα. Πίσω, που έχεις detroit locker (100%), είναι ρυθμισμένο να ξεκλειδώνει και να επιτρέπει τον διαφορισμό, όταν υπάρχει πρόσφυση, οπότε πάλι ειναι ασφαλές.
    Δεύτερον, η μετάδοση του Cherokee 4.0 μπορεί να σηκώσει χωρίς κανένα πρόβλημα τα 31-10.50-15 λάστιχα που φοράς.
    Πρόβλημα μπορείς να δημιουργήσεις μόνο εσύ ο ίδιος, αν χειριστείς βάναυσα την ισχύ του μοτέρ σου, αλλά αυτό ίσχυε και πρίν βάλεις τα detroit που, σαν μονάδες, είναι και ιδιαίτερα ανθεκτικά. Ούτως ή άλλως προσοχή χρειάζεται πάντα.
    Εκεί που μειονεκτούν σε σχέση με τα selectable lockers είναι ότι δεν μπορείς να τα ξεκλειδώσεις στις πλευρικές κλίσεις, και δεν έχεις το 100% κλέιδωμα στον εμπρός άξονα, δηλαδή μόνο σε πολύ extreme περιπτώσεις.

You must be logged in to post a comment.