TDi power για τα Jeep TJ & YJ

Μπορεί η παραγωγή των TJ και YJ να έχει πλέον σταματήσει, αυτά όμως εξακολουθούν να παραμένουν Νο1 στον κόσμο των aftermarket επεμβάσεων. Εξάλλου για κάποια -λίγα- 4Χ4 ισχύει το “some age, others mature” και όσα χρόνια κι’αν περάσουν παραμένουν αξεπέραστα και κλασσικά.
Η φωτό με το πανέμορφο YJ δεν έχει μοντάζ, το αυτοκόλλητο TDI στην πόρτα είναι πραγματικό.
Στην έκθεση SEMA2010 η εταιρεία HPA Motosports παρουσίασε την diesel έκδοση του Jeep YJ , με το TJ να ακολουθεί.
.

.
Το μοτέρ δεν είναι άλλο από το 1.9TDi της VW το οποίο κινεί τα Passat και Golf σε όλο τον κόσμο εκτός… Αθήνας και Θεσσαλονίκης!! Η αξιοπιστία του είναι σημείο αναφοράς. Με τις περιποιήσεις της εταιρείας, φτάνει μέχρι τους 180hp, πάντα με εγγύηση, αλλά το ενδιαφέρον (όπως θα περίμενε κανείς) είναι η ροπή του, που σύμφωνα με τις μετρήσεις της HPA είναι, στις χαμηλές στροφές, μεγαλύτερη από ενός μεγάλου βενζινοκίνητου V8 και διπλάσια από αυτήν του 4λιτρου εξακύλινδρου που κινούσε τα οχήματα από το εργοστάσιο, και που πολύ καλά γνωρίζουμε και εδώ στην Ελλάδα.
.

.
Το κιτ μετατροπής περιλαμβάνει χειροποίητες τροχαλίες, βάσεις, ψυγεία, καθώς και όλες τις καλωδιώσεις. Ο πελάτης μπορεί να παραδώσει το όχημα του στην εταιρεία και μετά από 20 ημέρες να το παραλάβει έτοιμο, αντί του τσουχτερού ποσού των 16.000$.

Αυτό που δεν ξέρω αν ξέρουν στην HPA είναι ότι ακριβώς αυτό το μοτέρ φοράει το αγωνιστικό YJ του Boros, αυτό που κλέβει εκκλησίες στο ΤΑΤ τα τελευταία τέσσερα χρόνια! Λέτε να το είδαν εκεί και να τους μπήκαν ιδέες?

Mike Miskis


15 Comments to “TDi power για τα Jeep TJ & YJ”:
  1. dimitris says:

    Μας εφτιαξες και μας κατέστρεψες συγχρόνως .

  2. Γιάννης says:

    Ενδιαφέρον ακούγεται, αλλά αν είναι να δώσεις 16 χιλιάρικα, βάζεις άλλα 3 και παίρνεις το HEMI 6.1 κομπλέ και ποιος τη γ@$** την οικονομία!

  3. Musashi says:

    Ωραιο ποστάκι αλλά το comment του Γιάννη όλα τα λεφτά!!!

  4. Mike Miskis says:

    Εεεε… είναι προφανές νομίζω, με 16 χιλιάρικα κόστος, ότι δεν το κάνουν για οικονομία. Φαντάζομαι ότι με λιγότερα λεφτά μπορείς να βάλεις τον 8λιτρο V10 του Viper.

    Οπότε ποιος τον γ@μ@ει τον 6.1!

    Νομίζω ότι το concept της ΗΡΑ είναι πολύ διαφορετικό, γι’αυτό και το ξεχώρισα από τα άπειρα engine swaps που κάνουν οι Αμερικάνοι.

  5. Παναγιώτης says:

    Αυτή τη μετατροπή δε θα μπορούσε να την φέρει εις πέρας ο δαιμόνιος Ευάγγελος με μεταχειρισμένα πολύ φθηνότερα εξαρτήματα;

  6. Γιάννης says:

    Από το στόμα μου το πήρες Παναγιώτη! Σίγουρα είναι ένα ξεχωριστό concept. Όμως, για να το φιλοσοφήσουμε και λίγο, σε συνέχεια και του γενικότερου προβληματισμού περί μετατροπών – εξέλιξης – οικονομικής κρίσης, νομίζω ότι στη ζυγαριά αξιολόγησης μίας οποιασδήποτε μετατροπής, πρέπει πλέον – περισσότερο από ποτέ – να βάζουμε και τον παράγοντα κόστος.

  7. Mike Miskis says:

    Γιάννη, συμφωνώ σε αυτό. Εξάλλου, ακόμα και για την Αμερική το “πακέτο” θεωρείται πανάκριβο. Αλλά έχει ενδιαφέρον και χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους να προκόβουν.

    Δείχνει να το έχουν ψάξει. Σκεφτείτε ότι δεν έβαλαν τον 2.8CRD του JK λόγω κόστους, λόγω μη συμβατότητας με το ΑΧ15, λόγω εκπομπών ρύπων και λόγω βάρους!!

    Γιατί δεν έβαλαν κάποιον Cummins από όσους ήδη κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, είναι μια απορία μου. Θα στοίχιζε και πολύ φθηνότερα. Ίσως πάλι λόγω βάρους.

  8. Γιάννης says:

    Φαίνεται Mike πως οι Αμερικάνοι έχουν αδυναμία στα μοτέρ της VW. Δεν εξηγείται αλλιώς. Πριν από αρκετό καιρό διάβαζα ένα άρθρο στο JP που έλεγε ότι το μέλλον για τους κινητήρες στα jeep δεν είναι οι ντιζελοκινητήρες, αλλά οι τουρμπάτοι βενζινοκινητήρες, φέρνοντας σαν παράδειγμα τον γνωστό και πολύ πετυχημένο δίλιτρο turbo της VW…

  9. Mike Miskis says:

    Το ακούω χρόνια. Μου θυμίζει την ιστορία με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις για εκτός δρόμου χρήση…

  10. Νikos says:

    Και άμα παγώσει το πετρέλαιο?

  11. Παναγιώτης says:

    Και αν στην έρημο πάρει φωτιά η βενζίνη; 🙂

  12. Νikos says:

    Άσε που όταν έχει λιακάδα μπορεί να αρπάξει το δεξί μπουζί του μεσσαίου διαφορικού… Βρε παλιόπαιδο, θα πας στην ορεινή Κορινθία? Δε θα σε δω γιατί έχω φουλ δουλειά στο νέο αμαξοστάσιο του Μετρό, όλη τη βδομάδα πριν την εκδρομή και ίσως και την επόμενη… Κρίμα… Καλά να περάσεις και καλή (επαν)εκκίνηση!

  13. Παναγιώτης says:

    Ευχαριστώ για τις ευχές Νίκο! Ναι λέω να κάνω μια δοκιμή των αντοχών μου. Δε φαντάζομαι να κάνεις τίποτα και να δούμε τα βαγόνια του μετρό με 40άρια bogers…

  14. Ανδρέας says:

    Και μια που μιλάτε για θερμοκρασίες ένας φίλος έφυγε εχθές από Κύπρο
    με ++++ 28 βαθμούς !!!!!! και προσγειώθηκε Μόσχα στους
    – – – – – 25 βαθμούς !!!!!!!!

  15. Γιάννης says:

    Ελπίζω να μην ήταν με κοντομάνικο…

You must be logged in to post a comment.